کد خبر:3220
پ

ادعای عجیب دکتر استقلال در مورد مصدومیت بازیکنان تیم

دکتر نوروزی پزشک دپارتمان پزشکی استقلال در اظهار نظری عجیب، مصدومیت پیاپی بازیکنان استقلال را به تغییر برنامه بازیها از سوی سازمان لیگ ربط داد!   ادعای عجیب دکتر استقلال در مورد مصدومیت بازیکنان تیم دکتر نوروزی: پیش از برگزاری تمرینات گروهی، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازیکنان در خانه خود را قرنطینه […]

دکتر نوروزی پزشک دپارتمان پزشکی استقلال در اظهار نظری عجیب، مصدومیت پیاپی بازیکنان استقلال را به تغییر برنامه بازیها از سوی سازمان لیگ ربط داد!

 

ادعای عجیب دکتر استقلال در مورد مصدومیت بازیکنان تیم

ادعای عجیب دکتر استقلال در مورد مصدومیت بازیکنان تیم

دکتر نوروزی:

پیش از برگزاری تمرینات گروهی، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازیکنان در خانه خود را قرنطینه کرده بودند و فقط تمرینات سبک خانگی انجام می‌دادند. تمرینات خانگی به هیچ وجه نمی‌تواند جایگزین تمرینات در زمین‌های ورزشی باشد. اگر مسئولان سازمان لیگ فوتبال از ابتدا برنامه دقیقی از شروع مجدد لیگ برتر ارائه می‌کردند، تمریناتی متناسب با این مدت زمان برنامه ریزی می‌شد. پس از آن که تاریخ از سرگیری لیگ برتر از تاریخ ۲۸ خرداد ماه به ۴ تیر تغییر کرد، برنامه ریزی مربیان بدنساز تیم‌ها به هم خورد.

 

 

این اظهار نظر در حالی مطرح می شود که استقلالی ها در چند فصل اخیر از بدنسازی ضعیف و کادر پزشکی ضعیف تر بابت ریکاوری و بازگرداندن بازیکنان مصدوم به میادین رنج برده اند چرا که در هر فصل حداقل 6-7 بازیکن این تیم مصدوم شده اند، سوال اساسی اکنون این است که آیا در موارد قبلی نیز تغییر در زمان برگزاری بازیها باعث مصدومیت بازیکنان شده است؟

 

در فصل جاری نفرات زیر مصدوم شده اند:

فرشید باقری – محسن کریمی – فرشید اسماعیلی – مرتضی تبریزی – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – رضا آذری

 

با توجه به این میزان مصدوم در طول یک فصل به نظر می رسد یک جای کار کادر بدنسازی یا پزشکی استقلال می لنگد چرا که میانگین مصدومیت بازیکنان این تیم در طول یک فصل به مراتب بالاتر از سایر تیمها است.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید