کد خبر:39273
پ

ادامه داستان سرایی جواد خیابانی با توهم دوپینگ بازیکنان استقلال

جواد خیابانی که ظاهراً به دلیل کمبود توجه رسانه ای، این روزها با مطرح کردن موضوع دوپینگ استقلالی ها در سال 1354 جار و جنجال به پا کرده، سیرک خود را با ارائه چند سند طنز تکمیل کرد. ادامه داستان سرایی جواد خیابانی با توهم دوپینگ بازیکنان استقلال خیابانی که با عقب نشینی بابت ادعای […]

جواد خیابانی که ظاهراً به دلیل کمبود توجه رسانه ای، این روزها با مطرح کردن موضوع دوپینگ استقلالی ها در سال 1354 جار و جنجال به پا کرده، سیرک خود را با ارائه چند سند طنز تکمیل کرد.

ادامه داستان سرایی جواد خیابانی با توهم دوپینگ بازیکنان استقلال

خیابانی که با عقب نشینی بابت ادعای پوشالی اش مبنی بر دوپینگ چند بازیکن استقلال در یک دربی قدیمی نشان داد هیچ مدرک و سندی دال بر اثبات ادعای خود ندارد، صبح امروز با احمق فرض کردن مخاطبین و توهین به شعور افکار عمومی تنها دو نامه ای را روی انتن زنده به عنوان سند نشان داد که دلیلی بر اثبات دوپینگ بازیکنان مذکور نبوده است. او ابتدا به نامه درخواست پیگیری دوپینگ بازیکنان استقلال توسط سرمربی وقت پرسپولیس (همایون بهزادی) اشاره کرد که با جواب شهربانی وقت مواجه شد. خیابانی سپس اقدام به خواندن جوابیه شهربانی وقت کرد که هیچ صحبتی مبنی بر دوپینگ بازیکنان مذکور در آن سند نیز نشده بود و تنها به محرمانه بودن جواب اشاره شده بود. اتفاقی که همین حالا نیز رخ می دهد و جواب تست دوپینگ بازیکنان محرمانه است و اینطور نیست که هر باشگاهی درخواست استعلام بابت دوپینگ بازیکنی را بدهد، بدون طی سلسله مراتب به جواب تست دوپینگ دسترسی داشته باشد.

 

از این گذشته جواد خیابانی و مجری هیجان زده و جوان پرسپولیسی این برنامه که به تصور خود سندی دال بر دوپینگ استقلالی ها رو کرده بودند، احتمالاً اعتراف به اشتباه و جوانی کردن همایون بهزادی در خصوص این پرونده را ندیده اند و صحبت های علی پروین در این خصوص را نشنیده اند که این مسائل را بی اساس دانستند و مطرح شدن آن را تنها به واسطه فشار باخت قلمداد کردند.

همین حالا نیز چنین مسائلی در خصوص فرهاد مجیدی، وحید امیری و … در دبی های اخیر مطرح شده و می شود، آیا صرفاً ادعا به دوپینگ بازیکن و درخواست استعلام یک باشگاه برای آگاهی از دوپینگ بازیکن، دال بر دوپینگ بازیکن است؟ اگر چنین است، نظر جواد خیابانی مبنی بر استنکاف جلال حسینی از تست دوپینگ دادن در اصفهان چیست؟

 

هر چه که هست، به طور واضحی جواد خیابانی با به راه انداختن این سیرک قصد داشت تا مخاطبین را به سمت دانلود محتوایی هدایت کند که احتمالاً او در منافع مالی اش به طور مستقیم یا غیرمستقیم ذی نفع است و شاید بتوان گفت او از جدیدترین متد دیجیتال مارکتینگ برای افزایش نرخ دانلود یک محصول و فروش آن استفاده کرده و خود او بهتر از همه می داند که این ادعا، هرگز صحت ندارد و از ترس پیگیری قضائی باشگاه استقلال، بارها این مورد را به طور ضمنی رد کرد و تنها مدعی شد ما فقط به ذکر تاریخ و اسناد در روزنامه های ورزشی وقت میپردازیم و هرگز نگفتیم بازیکنی دوپینگ کرده است.

 

پی نوشت: استاد خیابانی در کدام کشوری بازیکنی را به جرم دوپینگ بازداشت می کنند؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 21 آگوست 2022 / 3:31 ب.ظ

    کاری ندارم این مسئله دوپینگی که میگه واقعیت بوده یا دروغ میگه ، الان با مطرح کردن اینها این دلقک ابله لنگی که 40 ساله رفته تو تلویزیون و پول مفت میگیره و فوتبال گزارش میکنه و تو گزارشم بارها فرق خطا با آفسایدی که گرفته میشه رو 10 دقیقه طول میکشه بفهمه ، میخواد چیکارکنیم براش ، جایزه بدیم ؟ بنظرم اینو باید تو ستاد مبارزه با دوپینگ استخدام کنن خیلی وارده

  • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 21 آگوست 2022 / 3:30 ب.ظ

    اوج بیسوادی و کج فهمی و خریت یک مجری بیسواد بهتر از این نمیشد آشکار بشه . ابله رفته به تیتر یک روزنامه ای که فقط اتهام یک مربی بازنده رو نقل کرده بعنوان سند عرضه کرده . !!!! آدم انقد ابله و بیسواد !!!! اون از انگلیسی صحبت کردنش این هم از دلیل آوردنش. مثل این می ماند که الان یک شخصی یک اتهامی به کسی بزند و اون اتهام در روزنامه ای تیتر شود بدون اثبات . بعد چند سال شخص ابلهی مثل این بیسواد به آن خبر بی پایه بعنوان سند استناد کند . این کار فقط از ابلهان پیگوزی چی ساخته است و بس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید