کد خبر:35862
پ

اتاق فکر توطئه علیه استقلال هنگ کرد: مجیدی جادو می کند وگرنه ما کارمان را انجام دادیم!

در روزهای اخیر پس از اینکه انواع و اقسام توطئه های بدخواهان استقلال و فرهاد مجیدی به نتیجه نرسید و حتی با جدا کردن عناصر کلیدی ساختار دفاعی این تیم نیز شاهد اوجگیری استقلال و افزایش اختلاف امتیاز با تیم محبوب اقایان بودیم، موتور شایعه سازی اردوگاه رقیب با انتشار شایعه ارتباط سرمربی استقلال با […]

در روزهای اخیر پس از اینکه انواع و اقسام توطئه های بدخواهان استقلال و فرهاد مجیدی به نتیجه نرسید و حتی با جدا کردن عناصر کلیدی ساختار دفاعی این تیم نیز شاهد اوجگیری استقلال و افزایش اختلاف امتیاز با تیم محبوب اقایان بودیم، موتور شایعه سازی اردوگاه رقیب با انتشار شایعه ارتباط سرمربی استقلال با جادوگر در آستانه دربی قصد تزریق حاشیه دیگری داشت که این موضوع با واکنش برخی مسئولین استقلال مواجه شد.

 

اتاق فکر توطئه علیه استقلال هنگ کرد: مجیدی جادو می کند وگرنه ما کارمان را انجام دادیم!

اتاق فکر توطئه علیه استقلال هنگ کرد: مجیدی جادو می کند وگرنه ما کارمان را انجام دادیم!

ادعاهای اخیر  باند رسانه ای نزدیک به نعشه مجازی معلوم الحال(!) در حالی مطرح می شود که آنها از نتایج اخیر استقلال مستاصل شده اند چرا که به زعم خود هر کاری که در فضای رسانه ای و یا لجستیک در نزد مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون نیاز بوده برای عدم نتیجه گیری مجیدی و استقلال انجام داده اند اما این تیم استقلال به شکل عجیبی همچنان روی نوار برد قرار دارد و تیم محبوب آقایان در نتیجه گیری ناموفق عمل کرده است.

در نهایت اینکه پس از استیصال آقایان از فعالیت های خرابکارانه در فضای مجازی به نیت بر هم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان استقلال، آنها دست به دامن برچسب ارتباط با جادوگر شده اند! پیشتر نیز آن نعشه مجازی که از پای منقل و بساط پستهای خود را منتشر می کند مدعی شده بود فرهاد مجیدی برف تهران را نخواهد دید اما امروز با اشتباه از آب در آمدن پیش بینی های نوستراداماوس گونه ش مثل همیشه، فرصت را برای اتهام زنی و ارتباط مجیدی با جادوگر غنیمت شمرده است.

او پیشتر نیز اتهام شرطبندی را به فرهاد مجیدی وارد کرده بود که با بی تفاوتی سرمربی استقلال و حفط تمرکزش بر روی مسائل فنی رو به رو شد. همه این توطئه های رسانه ای که از جنبه روانی سعی بر به حاشیه کشیدن فرهاد مجیدی و استقلال را داشته و دارند تا این لحظه بی نتیجه مانده و اساتید جعل و نشر اکاذیب در اتاق فکر خود چاره ای ندیده اند تا نتایج استقلال را به جادوگر و رمال ربط دهند!!

 

جناب نعشه مجازی راستی از مدافعین سابق در لیگ 1 و در تیم ملوان چه خبر؟ شما که به تصور دور کردن سیاوش یزدانی و مرادمند از ساختار خط دفاعی استقلال بر طبل شادانه می کوبیدید و این مسئله را پایانی بر صدرنشینی استقلال و شکست ناپذیری اش می دانستید، این روزها چطور می سوزید و می سازید؟

 

بله حق با شماست. مجیدی جادوگر است که با تحمل این حجم از کارشکنی و مشکلات، تیمش را بدون شکست در صدر جدول نگه داشته است. جادوی اصلی اش را هم در انتهای فصل مشاهده می کنید!

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • عدالت 10 مارس 2022 / 7:21 ق.ظ

    خداوند حیرت بدهد نگارنده عزیز،که واقعیت را به قلم آوردی،اما وانت واما،درادامه لیگ هواداران فهیم استقلال کبیر،یکپارچه ازاین محبوبشان حمایت می‌کنند و اما واما واما،،،،منبعد هرفردی وهرتیمی به دنبال حاشیه برای استقلال باشد،شک نکنید با هواداران میلیونی طرف است.باورنداریدبسم الله

  • پسر جان استقلال سوگلی حکومتی شما چیزی نیست که ما بخواهیم برعلیهش توطئه کنیم خیلی خودتون را بزرگ فرض میکنید درضمن خیلی بیسوادی برات متاسفیم همین

    • ماک 9 مارس 2022 / 4:59 ب.ظ

      نوچه های قدوسی یا خود قدوسی خخخخ ریدین چند وقته. آب رو بریز همونجا که میسوزه. از مرادمند و سیاوش چه خبر هاهاهاها. خبر گرفتی سلام برسون

    • گولیت 10 مارس 2022 / 12:05 ق.ظ

      تیم سوگولی بابا مسعود و نه نه آذر چی میگه، تیم پیروزی سوگولی هست یا تیم بزرگ استقلال، نخندونمون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید