کد خبر:43112
پ

آمار گلزنی و پاس گل خیره کننده سه هافبک میانی استقلال

سه هافبک میانی استقلال یعنی روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند در سه بازی گذشته آمار خیره کننده ای از خود بر جای گذاشته اند. این سه بازیکن در سه برد پیاپی استقلال در هفته های اخیر نقش کلیدی ایفا کرده اند. به طوری که 2 گل و 5 پاس گل از سه هافبک […]

سه هافبک میانی استقلال یعنی روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند در سه بازی گذشته آمار خیره کننده ای از خود بر جای گذاشته اند.

این سه بازیکن در سه برد پیاپی استقلال در هفته های اخیر نقش کلیدی ایفا کرده اند. به طوری که 2 گل و 5 پاس گل از سه هافبک میانی استقلال، باعث شده تا موتور گلزنی مهاجمین استقلال هم روشن شود و مهدی قایدی، ارسلان مطهری و محمد محبی سه مهاجم آبی پوشان در سه هفته اخیر موفق به زدن 5 گل شوند.

نکته جالب در این خصوص اینکه در نیم فصل اول، پاشنه آشیل استقلال در میانه میدان نمود پیدا کرد و به همین دلیل مدیران تیم به دنبال جذب یک هافبک تهاجمی با خلاقیت بودند. اما با نمایش دلپذیر سه هافبک میانی استقلال در بازی های اخیر در سیستم مدرن 3-3-4 حالا دیگر می توان گفت، استقلال از خرید یک هافبک خلاق بی نیاز شده است.

پاس های دقیق آرش رضاوند و سعید مهری به همراه تجربه بالای روزبه چشمی در میانه میدان که با بازوبند کاپیتانی در میانه میدان سلطنت می کند، برتری فنی را در سه مسابقه اخیر به استقلالی ها داده به طوری که آبی پوشان در سه بازی اخیر موفق به زدن 10 گل شده اند و فرصت های گلزنی بی شماری را هم از دست داده اند.

با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد ساپینتو ترکیب اصلی تیمش را پیدا کرده با همین فرمول قصد دارد تا قهرمانی در رقابتها پیش برود. ترکیبی که تنها نقطه ضعف فعلی اش در خط دروازه است. جایی که هر سه دروازه بان استقلال متزلزل نشان داده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید