کد خبر:33076
پ

آمار بازی های ملی اریک باگناما مهاجم گل گهر جعلی از آب در آمد

اریک پاگناما، بازیکن گابنی گل گهر سیرجان که تازه به این تیم پیوسته، سابقه ملی مشخصی ندارد و به نظر می رسد آمارهای اعلام شده درباره او قلابی بوده. تا جایی که خیلی ها جذب او را خلاف آیین نامه نقل و انتقالات می دانستند.   آمار بازی های ملی اریک باگناما مهاجم گل گهر […]

اریک پاگناما، بازیکن گابنی گل گهر سیرجان که تازه به این تیم پیوسته، سابقه ملی مشخصی ندارد و به نظر می رسد آمارهای اعلام شده درباره او قلابی بوده. تا جایی که خیلی ها جذب او را خلاف آیین نامه نقل و انتقالات می دانستند.

 

آمار بازی های ملی اریک باگناما مهاجم گل گهر جعلی از آب در آمد

آمار بازی های ملی اریک باگناما مهاجم گل گهر جعلی از آب در آمد

هفته گذشته سخنگوی باشگاه گل گهر در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که آن ها قبل از خرید بازیکن، از فدراسیون گابن استعلام گرفته اند و حتی گفته می شد این بازیکن ۴ بازی ملی در کارنامه دارد. حالا اما آماری از این بازیکن منتشر شده که نشان می دهد همه آن صحبت ها و آمار ها فیک بوده.

طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت، تمام مدارک و اطلاعات منتشر شده راجع به اریک باگناما، مهاجم جدید و گابنی گل‌گهر فیک و اشتباه است. او ۲۵ ساله با قد ۱۹۵ است و فصل گذشته در لیگ گابن حضور داشته است. او هیچ بازی ملی نداشته و فصل گذشته هم موفق به گلزنی در لیگ داخلی نشده است!

همچنین ترانسفرمارکت او را بدون قیمت و کاملا آماتور معرفی کرده است. این در حالی است که این بازیکن با نام باگناما و ۲۲ ساله عضو تیم ملی المپیک کشور گابن، با سابقه چهار بازی ملی برای بزرگسالان و معرفی شده استعدادیاب های بین المللی توسط باشگاه گل‌گهر سیرجان خریداری شده است!

گفته می شود شب گذشته باشگاه استقلال نسبت به بازی کردن این بازیکن مقابل استقلال اعتراض کرده و در صورت محرز شدن تخلف گل گهر در ثبت قرارداد با این بازیکن که صلاحیت بازی در لیگ برتر ایران را ندارد، بازی روز گذشته استقلال و گل گهر با نتیجه 3 بر 0 به سود استقلال اعلام خواهد شد.

سازمان لیگ در همین زمینه اعلام کرد، مسئولیت صحت اطلاعات ارائه شده توسط بازیکن و استعلام های مربوطه بر عهده باشگاه ها است و در صورت اثبات جعلی بودن مدارک باگناما، باشگاه گل گهر نمی تواند از این بازیکن غیرقانونی استفاده کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید