کد خبر:33277
پ

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ و جام حذفی کی بوده است؟

در حالی که جریان رسانه ای مافیایی قصد دارد با القا عدد 10 سال قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی، این موضوع را به افکار عمومی القا کند که استقلال 10 سال است که رنگ قهرمانی را ندیده، اما با رجوع به مستندات تاریخی فوتبال ایران، این ادعا به سادگی رد می شود چرا که […]

در حالی که جریان رسانه ای مافیایی قصد دارد با القا عدد 10 سال قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی، این موضوع را به افکار عمومی القا کند که استقلال 10 سال است که رنگ قهرمانی را ندیده، اما با رجوع به مستندات تاریخی فوتبال ایران، این ادعا به سادگی رد می شود چرا که از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر 8 سال و از اخرین قهرمانی این تیم در جام حذفی فقط 3 سال می گذرد.

 

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ و جام حذفی کی بوده است؟

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ و جام حذفی کی بوده است؟

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ، در تاریخ 15 اردیبهشت سال 1392، یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دوازدهم، در اهواز و پس از پیروزی مقابل فولاد به دست آمد. و آخرین قهرمانی این تیم در جام حذفی نیز به اردیبهشت سال 1397 باز می گردد که استقلال با وینفرد شفر موفق شد به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

تکرار رسانه ای ده سال قهرمان نشدن استقلال توسط برخی مسئولین بالارده پرسپولیس و برخی از اعضای کادر فنی این تیم که بعضاً مثل یک هوادار خردسال در تریبون های رسمی و پخش زنده کری خوانی می کنند، ریشه در دیکته اتاق فکری دارد که چند سالی هست به مدیریت ح.ق در فضای مجازی تاسیس شده و کلمه به کلمه بیانیه ها و پست ها و استوری ها و مصاحبه های کادر فنی و مدیران پرسپولیس از این اتاق فکر بیرون می آید.

 

نکته جالب اینکه رکورد 10 سال قهرمان نشدن در لیگ برتر متعلق به تیم پرسپولیس است که تا پیش از روی کار آمدن دولت حسن روحانی، وضعیتش به جایی رسیده بود که بازیکنانش برای بقا در لیگ برتر در هفته آخر مسابقات، سجده شکر به جای آوردند و امروز همان مافیای رسانه ای برای کمرنگ کردن آن دوران و انتساب عدد 10 سال قهرمان نشدن به تیم رقیب، سعی در تحریف تاریخ دارند.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 2 دسامبر 2021 / 11:57 ق.ظ

    اینا کلا از بزرگ تا خردسالشون علاقه خاصی به عدد 10 دارن احتمالاً میخوان بخاطر توهم 10 سال قهرمان نشدن استقلال یه ستاره دیگه رو پیراهنشون بزنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید