کد خبر:21930
پ

همه خوب و بدهای پیوستن آرمان رمضانی به استقلال | بمب حاشیه یا ستاره پنهان؟

فرهاد مجیدی علاقه زیادی به سبک بازی آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت سابق سایپا داشت اما فعل و انفعالات انتهای فصل گذشته باعث جدایی مجیدی از استقلال شد و رمضانی که در ابتدای فصل از استقلال هم پیشنهاد داشت، به یکباره سر از پرسپولیس در آورد تا امروز پس از یک نیم فصل ناموفق در پرسپولیس […]

فرهاد مجیدی علاقه زیادی به سبک بازی آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت سابق سایپا داشت اما فعل و انفعالات انتهای فصل گذشته باعث جدایی مجیدی از استقلال شد و رمضانی که در ابتدای فصل از استقلال هم پیشنهاد داشت، به یکباره سر از پرسپولیس در آورد تا امروز پس از یک نیم فصل ناموفق در پرسپولیس سرانجام به استقلال بپیوندد. انتقالی که بسیاری از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس را شوکه کرد چرا که هیچکس تصورش را هم نمیکرد رمضانی با آن شرایطش در پرسپولیس به استقلال بپیوندد.

 

همه خوب و بدهای پیوستن آرمان رمضانی به استقلال | بمب حاشیه یا ستاره پنهان؟

همه خوب و بدهای پیوستن آرمان رمضانی به استقلال | بمب حاشیه یا ستاره پنهان؟

این انتقال عجیب می تواند دو فضای متفاوت برای رمضانی، استقلال، کادر فنی این تیم به طور خاص فرهاد مجیدی به وجود بیاورد.

منتقدین این انتقال معتقدند سبک بازی رمضانی و شیخ دیاباته مشابه هم است و نیازی به جذب این بلزیکن که نیم فصل خوبی هم در پرسپولیس نگذرانده و از شرایط روحی خوبی برخوردار نیست، نبود. آنها بر این عقیده اند اگر رمضانی در استقلال هم همان بازیکن بی دقت در پرسپولیس باشد، فشار انتقادات بر روی کادر فنی زیاد می شود و در واقع فرهاد مجیدی رسما برای خود و تیمش حاشیه خریده است. منتقدین بر این باورند که تیم استقلال هنوز از فشار روانی خرید ضعیفی همچون محمد نادری بیرون نیامده و این خرید جدید حواشی و فشار روانی زیادی به تیم وارد خواهد کرد.

 

اما نظر فرهاد مجیدی در این خصوص متفاوت است. او بر این باور است رمضانی در پرسپولیس بدشانسی اورده و مثل مهاجمینی همچون محمد قاضی، گادوین منشا که از پرسپولیس دیپورت شدند اما در استقلال درخشیدند می تواند به خط حمله استقلال کمک کند. از جهتی مصدومیت های پیاپی شبخ دیاباته و نبود مهاجم بلندزن در بین بازیکنان فعلی استقلال باعث شده بود فشار زیادی به دیاباته وارد شود و کادر فنی در روزهایی که دیاباته را در اختیار نداشت، عملا برخی از تاکتیک های خود را که با مهاجم بلدزن اجرایی میشد نمی توانست پیاده کند و با جذب رمضانی در واقع خیال خود را برای ادامه فصل سنگینی که در پیش است بیمه کرده است. اما با توجه به قرارداد یک و نیم ساله رمضانی با استقلال به نظر می رسد این خ ید بیشتر از اینکه برای فصل جاری بوده باشد، با هدف فصل آینده انجام شد چرا که با توجه به هزینه های بالای شیخ دیاباته به نظر می رسد این آخرین فصل حضور شیخ در فوتبال ایران است و مجیدی از همین حالا جانشین وی را جذب کرده است.

 

هر چه که هست یا این انتقال منجر به اوج گیری مجدد آرمان رمضانی خواهد شد و فشار روانی از روی کادر فنی استقلال برداشته می شود و بر روی کادر فنی پرسپدلیس قرار می گیرد و یا رمضانی همان بازیکن ضعیف در پرسپولیس خواهد بود و تصمیم مجیدی در جذب او زیر سوال خواهد رفت.

نکته مهم در انتقال رمضانی به استقلال اینکه او به صورت توافقی و با گذشتن از بخش زیادی از مطالباتش از پرسپولیس جدا شد تا بتواند توانایی های خود را در استقلال به نمایش بگذارد و به همین دلیل مبلغ بالایی را از استقلال طلب نکرده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 13 مارس 2021 / 9:25 ب.ظ

    همین میثم فراهانی یادمه که رمضانی رو مسخره میکردی الان شد اصلحه پنهان این رمضانی دروازه خالی گل نمیکنه قاسمی نژاد رو ول کردن رمضانی رو گرفتن فکر کردن رونالدو رو جذب کردند میثم فراهانی تو نادانترین و احمق ترین فرد جهان هستی

  • رضا 13 مارس 2021 / 8:11 ب.ظ

    اگر فکری خریده بودش الان دارش زده بودید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید