کد خبر:6191
پ

ندای قلب مرادمند آبی بود | عقد قرارداد دو ساله مرادمند با استقلال

محمدحسین مرادمند مدافع پیشین شهر خودرو که روز گذشته با هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مذاکراتی را انجام داده بود، سرانجام تصمیم خود را گرفت و به تیم استقلال پیوست.   ندای قلب مرادمند استقلالی بود | عقد قرارداد دو ساله مرادمند با استقلال او که روز گذشته در اظهار نظری عجیب مدعی شده […]

محمدحسین مرادمند مدافع پیشین شهر خودرو که روز گذشته با هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مذاکراتی را انجام داده بود، سرانجام تصمیم خود را گرفت و به تیم استقلال پیوست.

 

ندای قلب مرادمند استقلالی بود | عقد قرارداد دو ساله مرادمند با استقلال

ندای قلب مرادمند استقلالی بود | عقد قرارداد دو ساله مرادمند با استقلال

او که روز گذشته در اظهار نظری عجیب مدعی شده بود به ندای قلب خود برای پیوستن به یکی از دو تیم خواهانش یعنی استقلال و پرسپولیس، گوش خواهد داد، امروز استقلالی شد و قرار است در تمرین عصر استقلال شرکت کند.

گفته می شود باشگاه استقلال با پرداخت مبلغ رضایتنامه دو میلیاردی برای مرادمند موافقت کرده است و یکی از دلایلی که مرادمند خواهان حضور در استقلال شد نیز صحبتهای روز گذشته یحیی گل محمدی مبنی بر خروجش از پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور دو مدافع ثابت به نام های شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان در پرسپولیس بود که امکان بازی برای او را کم می کرد.

 

پی نوشت: مرادمند شاگرد پیشین یحیی گل محمدی در شهر خودرو بود و علاقه مند به همکاری با او بود اما استعفای یحیی، مسیر محمدحسین مرادمند را نیز تغییر داد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 7 سپتامبر 2020 / 8:36 ق.ظ

    تابلوِ که فقط و فقط از بچگی طرفدار پول بوده و حالا بهش رسیده! خداکنه دردسر بزرگی نشه! گذشته ها کسانی لباس آبی را میپوشیدند که عاشقش بودن حتا زمانی هم پای پول به میان آمد بازهم عاشقان بودند……

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید