کد خبر:37780
پ

محمد دانشگر با قراردادی 3 ساله به سپاهان پیوست | آجورلو در خواب!

به نظر می رسد در پس پرده اتفاقات باشگاه استقلال، جریان دیگری جز خدمت به این تیم و هوادارانش در جریان است. چرا که پس از اتلاف وقت در خصوص انتخاب سرمربی و رسیدن به گزینه ای همچون ساپینتو که یک مربی درجه 3 اروپایی محسوب می شود، نه تنها اقدام جدی برای جذب بازیکنان […]

به نظر می رسد در پس پرده اتفاقات باشگاه استقلال، جریان دیگری جز خدمت به این تیم و هوادارانش در جریان است. چرا که پس از اتلاف وقت در خصوص انتخاب سرمربی و رسیدن به گزینه ای همچون ساپینتو که یک مربی درجه 3 اروپایی محسوب می شود، نه تنها اقدام جدی برای جذب بازیکنان در خور نام استقلال مدافع عنوان قهرمانی جذب نشده اند، بلکه بازیکنان با کیفیت این تیم نیز در حال جدا شدن هستند که امروز خبر توافق سه ساله دانشگر با سپاهان، رسانه ای شد و احتمالاً در فرداها شاهد جدایی حسین زاده، عارف غلامی و مهدی پورها خواهیم بود.

محمد دانشگر با قراردادی 3 ساله به سپاهان پیوست | آجورلو در خواب!

در همین خصوص سعید فتاحی که دست راست آجورلو به حساب می آید، نسبت به انتقادات در خصوص عملکرد ضعیف تیم مدیریتی استقلال در نقل و انتقالات واکنش نشان داد. فتاحی گفت:

🔹باشگاه استقلال از زمان انتخاب مربی گزینه‌های مختلفی برای خرید زیر نظر داشته که البته با آمدن ساپینتو این مسئله حتما باید با نظر ایشان باشد اما با توجه به اینکه بازار نقل‌و‌انتقالات داخلی خیلی گسترده نیست و بازیکنان زیادی نداریم که بتواند کیفیت حضور در استقلال را داشته باشد، با یک اعتماد دوطرفه در این زمینه پیش می‌رویم ولی اولویت ما حفظ بازیکنان موردنیاز باشگاه از فصل گذشته است و سپس جذب بازیکنان جدید که بتوانند امسال به استقلال کمک کنند.

🔹امروز پای صحبت با هر بازیکنی که می‌نشینید می‌بینید که به راحتی از مبالغ در حد ۲۰ میلیارد صحبت می‌کنند. اینها مبالغ عجیبی است که هیچ سنخیتی با شرایط درآمدی در فوتبال ایران ندارد. برای مثال ما اگر بخواهیم هفت بازیکن مناسب و درحد استقلال را جذب کنیم و قرارداد تازه با آنها امضا کنیم باید فقط برای نقل و انتقالات ۲۰۰ میلیارد پول نقد در اختیار داشته باشیم.

🔹باشگاه استقلال دستش در جیب خودش است و نه کمک عجیب و غریبی از نهادی دریافت می‌کنیم‌و نه معدنی به اسم ما زدند و نه کارخانه دولتی بزرگی حمایت‌مان می‌کند. برای من سئوال مهم همین است. چطور ممکن است یک باشگاه با یک‌دهم یا کمتر از درآمد ما می‌تواند چنین مبالغی را در بازار خرج کند آن هم به واسطه این که پولش مستقیما از یک کارخانه صنعتی وارد بازار می‌شود و به تورم موجود در فوتبال ایران اضافه می‌کند.

🔹استقلال حتما در فصل آینده لیگ برتر با یک تیم آبرومند و پرستاره در رقاب‌ها شرکت می‌کند تا کماکان شانس اول قهرمانی باشد.‌البته پیش‌شرط چنین اتفاقی حمایت هواداران است. من این اطمینان خاطر را به هواداران می‌دهم که حتی در این وضعیت بغرنج نقل‌و‌انتقالات هم این شاهنامه آخرش خوش خواهد بود. امسال هم تمام برنامه باشگاه بر تکرار قهرمانی و داشتن تیمی فوق‌العاده برای رقابت‌های بین‌المللی خواهد بود، والسلام!

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید