کد خبر:7855
پ

لیست مطالبات هواداران استقلال از احمد سعادتمند مدیرعامل تیم

احمد سعادتمند با مدیریت ضعیفی که در مدت حضورش در راس کار داشته، صدای بسیاری از حامیان خود را نیز در آورده است به طوری که پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، لیستی از مطالبات هواداران استقلال به وجود آمده که مدیریت منفعل استقلال می بایست پاسخی قانع کننده برای ان داشته باشد. […]

احمد سعادتمند با مدیریت ضعیفی که در مدت حضورش در راس کار داشته، صدای بسیاری از حامیان خود را نیز در آورده است به طوری که پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، لیستی از مطالبات هواداران استقلال به وجود آمده که مدیریت منفعل استقلال می بایست پاسخی قانع کننده برای ان داشته باشد.

 

لیست مطالبات هواداران استقلال از احمد سعادتمند مدیرعامل تیم

لیست مطالبات هواداران استقلال از احمد سعادتمند مدیرعامل تیم

 

معرفی خائن باشگاه

هواداران استقلال هنوز منتظر معرفی خائن باشگاه هستند که اسناد محرمانه و قراردادها را به رسانه ها می داد.

 

توضیح در مورد قطع همکاری با فرهاد مجیدی و ماجرای بازگرداندن استراماچونی

هواداران استقلال به شدت به دنبال ابهام زدایی در خصوص خیمه شب بازی هستند که سعادتمند شروعش کرد و پس از منتفی شدن بازگشت  استراماچونی هنوز پاسخ روشنی بابت اینکه چرا این بازی شروع شد و چرا اینگونه تمام شد به هواداران این تیم داده نشده است. آنها به دنبال این هستند که چرا قبل از دربی حساس جام حذفی مدیرعامل تیم، جایگاه سرمربی را آن گونه تضعیف کرد و مدام در رسانه ها ظاهر می شد و علیه کادر فنی موضع می گرفت اما پس از استعفای فرهاد مجیدی خبری از حضور مستمر سعادتمند در رسانه ها و مصاحبه های رنگارنگ او نبود.

 

توضیح در مورد چرایی بازی با نام مربیان مختلف و انفعال مدیریت باشگاه

هواداران استقلال امروز به دنبال جواب این سوال هستند که چرا در مقاطع حساسی که استقلال بازی های مهمی در مقابل حریفان داشت، هر بار نام یک مربی برای نیمکت استقلال مطرح شد و مدیریت تیم به جای پاسخ روشن و قاطع به شایعات با سکوتش به آنها دامن زد.

 

توضیح در مورد چرایی عدم توافق با شفر و بسته شدن نقل و انتقالات

احمد سعادتمند می بایست امروز به هواداران استقلال توضیح دهد که چرا به جای تلف کردن وقتش در ایتالیا برای بازگرداندن استراماچونی، به آلمان نرفته تا با شفر مذاکره کند تا پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته نشود و تیم اینگونه  در بازیهای آسیایی تحت فشار قرار نگیرد.

 

توضیح در مورد عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات

هواداران استقلال همچنان به دنبال این جواب هستند که چرا مدیریت باشگاه اینقدر دیر به فکر تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکنان جدید افتاد که با اتمام هلت ارسال اسامی بازیکنان جدید، نتواند از آنها در بازیهای آسیایی استفاده کند.

 

توضیخ در مورد بازی فوتبال با اهالی رسانه دو ساعت قبل از بازی با الشرطه

هواداران استقلال هنوز در پی این جواب هستند که چطور مدیرعامل تیم اینقدر نسبت به تعیین تکلیف حضور داریوش شجاعیان در تیم بی خیال بوده که با شروع فصل نقل و انتقالات هیچ اقدامی برای گرفتن مجوزهای لازم برای صدور کارت بازی اش نکرد و دو ساعت قبل از بازی با الشرطه عراق که ایشان در حال بازی تفریحی با تیم رسانه بودند، به یکباره به کادر فنی اعلام می شود شجاعیان نمی تواند در آسیا برای تیم بازی کند.

 

توضیح در مورد فسخ قرارداد با اسپانسر

سعادتمند که در ابتدای حضورش در استقلال با بوق و کرنای زیاد از عقد قرارداد با اسپانسر جدید باشگاه صحبت کرد، تاکنون صحبتی بابت فسخ این قرارداد انجام نداده و هواداران این تیم هنوز نمی دانند در نبود این اسپانسر، هزینه های سنگین تیم چگونه تامین خواهد شد.

 

توضیح در مورد سرنوشت نهایی کادر فنی

در فاصله یک ماه تا شروع مجدد لیگ برتر هنوز هواداران استقلال تکلیف سرمربی تیمشان و ماندن یا رفتن ستاره های تیم را نمی دانند و به نظر می رسد ظرف امروز یا فردا استاد سعادتمند می بایست از غار تنهایی خود بیرون آمده و نسبت به این موضوعات اعلام موضع شفاف کند چرا که تعلل در این زمینه و انتخاب دقیقه نودی سرمربی برای تیم در شروع لیگ بیستم نیز کارنامه تاریک او را تاریک تر خواهد کرد.

 

 

وزیر راضی از عملکرد ضعیف مدیرانش در استقلال

البته که احمد سعادتمند وقتی توسط مقام عالی وزارت ورزش که رئیس مجمع باشگاه استقلال نیز هست در این تیم گمارده می شود، وابسته به تصمیمات و خط و مشی او است و جلسات ساختگی با پیشکسوتان باشگاه و اعلام اینکه در تصمیماتش تابع وزیر ورزش نیست نیز صحنه سازی به نظر می رسید تا به نوعی انها را نمک گیر کرده و حمایت آنها را پشت خود داشته باشد چرا که با این کارنامه تاریک، قاعدتاً یا راه استعفا برای او باز بود یا برکناری که هیچ یک اجرایی نشد تا مشخص شود، وزارت ورزش از عملکرد ضعیف مدیرش در استقلال راضی است!

 

 

 

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • فرهاد 28 سپتامبر 2020 / 2:19 ق.ظ

    تنها راه رفتن وزیر پرسپولیسیه وسعادتمند که دست نشونده اون هست

  • محمد 27 سپتامبر 2020 / 9:00 ب.ظ

    جدا از بحث فوتبال استقلال سالهاست بخاطر سلطانی فر تماشاگرانش وارد بحث روانی شدن. ایا این تیم که متعلق به مردمه نباید به خواسته هاش توجه شه اقای قالیباف پیگیری کن

  • حمید احمدراد 27 سپتامبر 2020 / 8:06 ب.ظ

    خود سعادتمند یه لنگی دو آتیشه هست و از طرف وزیر لنگی به این سمت منسوب شده تا استقلال رو نابود کنه

  • جامعه شناس 27 سپتامبر 2020 / 7:35 ب.ظ

    سلام، متاسفانه اگر دقت کنید اقای سعادتمند یک بازی را شروع کرد و همه را گول زد جالب اینکه از اقای سلطانی فر اون موقع سوال پرسیدن طفره رفت، خوب این دو نفر برنامه ریزی کردن قبل از پایان دولت استقلال نابود شه و پرسپولیس موفق شه من از شما میپرسم شما ۱۱ تا چوب را چهار سال هم کنار هم بزارید موفق میشن اصلا اصل برنامه ریزی سلطانی فر هم همینه با تغییرات کم پرسپولیس موفق شه و استقلال با تغیرات زیاد ولی هیجانی که هوادار به وجد بیاد باعث نابودی شه

  • امیی 27 سپتامبر 2020 / 6:51 ب.ظ

    خب این مشخصه از وقتی سلطانی فر اومده هرسال موقع نقل و انتقال یا مربی میره یا بازیکنان. بنظرمن کاملا برنامه ریزی شده ایگست و افسوس اقای رئیسی ورود نمیکنه. این اصل فساده که وزیر ورزش انجام میده. اقای رئیسی تو رو به امام رضا که از اونجا اومدی فوتبال را تعطیل کن تا همه ما نفس بکشیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید