کد خبر:31561
پ

غیرحرفه ای مثل محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال | ذوق زده از تریبون و مصاحبه

محمد مومنی پیشکسوت سابق استقلال که بر حسب حکم وزارت ورزش یکی از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال به حساب می آید، از زمان انتصابش به این سمت، به اندازه کل دوران فوتبالش با رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری مصاحبه کرده است.   غیرحرفه ای مثل محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال | ذوق […]

محمد مومنی پیشکسوت سابق استقلال که بر حسب حکم وزارت ورزش یکی از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال به حساب می آید، از زمان انتصابش به این سمت، به اندازه کل دوران فوتبالش با رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری مصاحبه کرده است.

 

غیرحرفه ای مثل محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال | ذوق زده از تریبون و مصاحبه

به نظر می رسد یکی از جذابیت های حضور در استقلال ولو با هر سمتی، قرار گرفتن در ویترین و مصاحبه های رنگارنگ با دوستان رسانه ای است. اگر تا پیش از این مومنی به عنوان یک هوادار یا پیشکسوت در شخصیت حقیقی خود هر اندازه مصاحبه می کرد، هیچ مشکلی وجود نداشت اما ظاهراً جناب مومنی فراموش کرده که او امروز یکی از مدیران ارشد در باشگاه استقلال محسوب می شود و اصولاً این حجم از مصاحبه زیبنده یک مدیر رده بالا نیست که هر روز در رسانه ها، خوراک خبری جدید به آنها بدهد.

یکی از انتقاداتی که به وزارت ورزش بابت انتخاب پیشکسوتان فوتبال در هیئت مدیره استقلال گرفته می شد همین بود که نفراتی مثل مظلومی و مومنی اصلا صلاحیت حضور در کادر مدیریتی استقلال را ندارند چرا که تحصیلات آکادمیک مدیریت کلان را طی نکرده اند و حضورشان جز دردسرهای این چنینی که با مصاحبه های نسنجیده توام می شود، هیچ دردی از دردهای استقلال دوا نخواهد کرد.

 

استاد مومنی در جدیدترین اظهار نظر خود به این موضوع مضحک اشاره کرده که در جلسه شب گذشته هیئت مدیره با فرهاد مجیدی، تلاوت قرآن توسط سرمربی استقلال باعث نزدیکی بیشتر او و اعضای هیئت مدیره شده است! ادعایی نسنجیده که تنها اسباب خنده رسانه ها را فراهم کرده است.

 

هر چه که هست به نظر می رسد رئیس هیئت مدیره استقلال می بایست تذکر جدی به پرویز مظلومی و محمد مومنی بابت مصاحبه های خارج از چارت خود داشته باشند چرا که این دو هنوز خودشان هم باور نکرده اند که یک مدیر ارشد در استقلال هستند و به همین خاطر هنوز با ادبیات کوچه بازاری و چیپ با رسانه ها گفتگو می کنند.

 

پی نوشت: مومنی با این مصاحبه مضحک خود نشان داد به خوبی قابلیت سوژه طنز دادن به رسانه ها را دارد و پس از این درخواست های بیشتری از او برای مصاحبه در مورد شرایط استقلال خواهد شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 5 اکتبر 2021 / 5:23 ب.ظ

    یکی به اینا بگه حرف زدن که بلد نیستین حرف نزدن هم بلد نیستین !؟، باید باشگاه سخنگو داشته باشه و بلد باشه چی میگه و همه کادر مدیریت و مربی و بازیکنا ممنوع المصاحبه باشن بقول شما آقای فرهانی بجز حاشیه های بی مورد هیچ دردی این مصاحبه ها از باشگاه دوا نمی کنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید