کد خبر:30041
پ

خوشحالی عجیب محمود فکری پس از شکست استقلال مقابل فولاد

پس از شکست استقلال مقابل فولاد به طور طبیعی هواداران، بازیکنان و پیشکوستان رقیب استقلال از ناکامی رقیب سنتی خوشحال بودند همانطور که استقلالی ها نیز از ناکامی پرسپولیس در فینال آسیا، جشن گرفتند و این اتفاق امری طبیعی و مرسوم در فوتبال به حساب می آید اما اتفاق عجیبی که شب گذشته تنها چند […]

پس از شکست استقلال مقابل فولاد به طور طبیعی هواداران، بازیکنان و پیشکوستان رقیب استقلال از ناکامی رقیب سنتی خوشحال بودند همانطور که استقلالی ها نیز از ناکامی پرسپولیس در فینال آسیا، جشن گرفتند و این اتفاق امری طبیعی و مرسوم در فوتبال به حساب می آید اما اتفاق عجیبی که شب گذشته تنها چند دقیقه پس از قطعی شدن شکست استقلال در فینال رخ داد، تنها در فوتبال ایران رخ می دهد.

 

خوشحالی عجیب محمود فکری پس از شکست استقلال مقابل فولاد

محمود فکری سرمربی ضعیف استقلال که مسبب اصلی ناکامی این تیم در فصل اخیر لقب گرفته، بلافاصله پس از شکست استقلال مقابل فولاد و ناکامی این تیم از رسیدن به جام قهرمانی در یک استوری که مملو از خوشحالی از باخت استقلال مقابل فولاد بود، به کادر فنی فعلی استقلال و شخص فرهاد مجیدی طعنه زد تا مشخص شود امثال محمود فکری ولو با سالها بازی در این تیم هرگز پیشکوست استقلال به حساب نمی آیند چرا که هیچ پیشکسوتی از شکست تیم محبوبش در هر بازی خوشحال نمی شود اما به نظر می رسد آقایان نیمکت استقلال را ارث پدری خود پنداشته بودند که اینگونه پس از ناکامی استقلال مجیدی در فینال به جشن و پایکوبی پرداختند.

شاید محمود فکری فراموش کرده بدترین نمایش تاریخ استقلال با سرمربیگری او مقابل همین فولاد در خوزستان به ثبت رسید که تیم استقلال حتی قادر به خروج از محوطه جریمه خود نبود و تنها با زیر توپ زدن چند ثانیه حملات فولاد را به تاخیر می انداخت. فکری فراموش کرده که با مجموع موقعیت های گل تیم او در استقلال با یک بازی استقلال فرهاد مجیدی برابری کرده و تیم او در دربی به چنان خفتی رسیده بود که اگر شانس همراه استقلال نبود با بیش از 6 گل در دربی رفت مقابل پرسپولیس شکست میخورد اما فرهاد مجیدی استقلال را به چنان سطحی رساند که تیم پرسپولیس 120 دقیقه مقابل این تیم فقط وقت تلف کرد و حتی یک موقعیت گل نیز نتوانست روی دروازه استقلال ایجاد کند.

اوج خیانت فکری به استقلال زمانی بود که با تعلل در استعفا دادن، مانع از کسب امتیازات حساس استقلال در لیگ و به تبع آن جا ماندن از کورس قهرمانی شد و امروز با انتشار این استوری قابل تامل برای همیشه از ذهن هواداران استقلال محو شد.

هر چه که بود، از امروز هواداران استقلال دیگر فکری را پیشکسوت تیم خود نمی دانند و پرونده بازگشت او به روی نیمکت استقلال برای همیشه بسته شده است.

خوشحالی عجیب محمود فکری پس از شکست استقلال مقابل فولاد

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 11 آگوست 2021 / 12:14 ق.ظ

    حرف حق حاج محمود فکری! کیه که قبول کنه

  • استراماچونی 9 آگوست 2021 / 10:02 ق.ظ

    مشکل مدیرانی هستند که از روی تعمد و پلیدی ایشون را مربی استقلال کردند. فکری توهم زد و فکر کرد با کت و شلوار پوشیدن و رو پیست قدم زدن کنار تیم، مربی میشه. هیچ پیشکسوتی اگر بهش نیمکت استقلال رو تعارف بزنید نمیگه چیزی حالیم نیست. مشکل وزارت ورزش بود که پول استرا را هم نداد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید