کد خبر:37738
پ

حامی پرویز مظلومی در استقلال کیست | نقش او چیست؟

در روزهای اخیر بسیاری از هواداران استقلال به حضور بی ثمر پرویز مظلومی در باشگاه استقلال اعتراض کرده اند و انتخاب مربی ضعیفی همچون ساپینتو را حاصل نظرات او دانسته اند. اما به راستی چه کسی از پرویز مظلومی حمایت می کند که علی رغم بی فایده بودن حضورش در استقلال، اما در طول 7-8 […]

در روزهای اخیر بسیاری از هواداران استقلال به حضور بی ثمر پرویز مظلومی در باشگاه استقلال اعتراض کرده اند و انتخاب مربی ضعیفی همچون ساپینتو را حاصل نظرات او دانسته اند. اما به راستی چه کسی از پرویز مظلومی حمایت می کند که علی رغم بی فایده بودن حضورش در استقلال، اما در طول 7-8 سال گذشته به عناوین مختلف در باشگاه استقلال حضور داشته است.

 

حامی پرویز مظلومی در استقلال کیست | نقش او چیست؟

در سالهای اخیر شاهد این مسئله بوده ایم که پرویز مظلومی بدون دارا بودن تحصیلات خاصی در پست های مهم باشگاه استقلال که الزاماً نیاز به دارا بودن حداقل تحصیلات مرتبط یا آشنایی با زبان انگلیسی داشت، حضور داشته است. او بدون هیچ رزومه خاصی در حوزه مدیریت به یکباره سر از کادر هیئت مدیره استقلال در آورده و بدون هیچ خروجی خاصی، باشگاه موظف به پرداخت پاداش و دستمزد و حقوق به او است. شاید بهتر باشد مدیریت استقلال در خصوص اعضای هیئت مدیره و نقش هریک شفاف سازی کند که هر کدام از این آقایان چه کارکردی در پیشبرد اهداف باشگاه داشته اند یا خواهند داشت. آیا هواداران استقلال باید طرز تفکر پوسیده و قدیمی برخی افراد را به دلایل نامشخص تحمل کنند؟

اگر تا پیش از این صحبت از حمایت مسعود سلطانی فر برای استمرار حضور مظلومی در باشگاه استقلال با هر پستی بود، امروز که آن بنده خدا دیگر نیست، مظلومی در استقلال چه می کند؟ آیا در بین پیشکسوتان استقلال به قحط الرجال رسیده ایم که او به هر ترتیبی در باشگاه استقلال حضور داشته باشد؟

بسیاری بر این عقیده اند انتخاب ساپینتو به واسطه مشاوره های مظلومی به آجورلو بوده و حالا که این انتخاب مورد هجمه هواداران قرار گرفته، هیچکس مسئولیت این انتخاب را نمی پذیرد و به طور واضح مشخص نیست چه کسی ساپینتو را برای استقلال انتخاب کرده است تا پس از ناکامی احتمالی از پاسخگویی به افکار عمومی نیز محفوظ باشد.

 

از آخرین باری که مظلومی در استقلال مربیگری کرده سالها می گذرد اما به یاد داریم او حتی در زمینه مربیگری هم استعداد چندانی نداشت و در وصف سبک مربیگری اش، مجتبی جباری اینطور گفت که تنها کار ایشان، قرار دادن کلمن در وسط زمین و خواندن روزنامه های ورزشی بوده است. او پس از برکناری از سمت سرمربیگری استقلال، بارها تلاش کرد دوباره به نیمکت استقلال بازگردد اما موفق به اینکار نشد اما ظاهراً شانس خود را برای رقم زدن این اتفاق با حضور در باشگاه استقلال تحت هر عنوانی نگه داشته تا شاید روزی به عنوان گزینه موقت روی نیمکت استقلال بنشیند. از سمت سرپرست تا عضو هیئت مدیره و کمیته فنی و مشاور و …

 

در نهایت اینکه فردی که حتی مصاحبه کردن هم بلد نیست چطور در پستهای مدیریتی یک باشگاه بزرگ قرار می گیرد. او در مصاحبه اخیر خود به قدری سوتی و گاف داد که صدای هواداران استقلال را هم بلند کرد. مظلومی در ابتدای مصاحبه ش به این نکته اشاره کرد که رفتن مجیدی به باشگاه شوک وارد کرد و این رفتن ناگهانی موجب از دست رفتن زمان برای پیدا کردن سرمربی وبد اما در انتهای همان مصاحبه به این موضوع اشاره کرد که گریه های مجیدی به خاطر رفتنش از استقلال بود که این موضوع به معنای آن بود که مسئولین استقلال از مدتها قبل، از خداحافظی مجیدی از استقلال خبر داشتند و به همین خاطر هم بود که بدون هیچ مشکلی با رفتن او موافقت شد چرا که از قبل مذاکرات طرفین در این خصوص انجام شده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید