کد خبر:31166
پ

تکذیبیه آذری جهرمی در مورد محرومیت فرهاد مجیدی

در حالی که باشگاه استقلال با استعلام از کمیته اخلاق، علت محرومیت فرهاد مجیدی را عدم پرداخت جریمه 50 میلیون تومانی فرهاد مجیدی بابت مصاحبه علیه آذری جهرمی عنوان کرده، آذری جهرمی وزیر ارتباطات سابق این موضوع را تکذیب کرد.   تکذیبیه آذری جهرمی در مورد محرومیت فرهاد مجیدی به نظر می رسد آذری جهرمی […]

در حالی که باشگاه استقلال با استعلام از کمیته اخلاق، علت محرومیت فرهاد مجیدی را عدم پرداخت جریمه 50 میلیون تومانی فرهاد مجیدی بابت مصاحبه علیه آذری جهرمی عنوان کرده، آذری جهرمی وزیر ارتباطات سابق این موضوع را تکذیب کرد.

 

تکذیبیه آذری جهرمی در مورد محرومیت فرهاد مجیدی

به نظر می رسد آذری جهرمی که به شدت از به کار نرفتن عبارت آقا یا جناب در به کار بردن نامش در بیانیه استقلال ناراحت و عصبانی شده، در ادامه جریان سازی ها علیه فرهاد مجیدی و به منظور دیده شدن بیشتر با همان سیاست همیشگی سعی در سوار شدن بر موج اخبار ترند در کشور دارد تا در کانون توجه قرار بگیرد.

او در حالی این موضوع را تکذیب کرده که اصولاً حکم صادر شده علیه فرهاد مجیدی هیچ ارتباطی به شخصیت حقیقی او نداشته و ندارد که بخواهد تائید و یا تکذیبش کند و کمیته اخلاق به واسطه توهین سرمربی استقلال به شخصیت حقوقی وزیر ارتباطات، مجیدی را با جریمه نقدی محکوم کرده که هیچ ارتباطی به شخصیت حقیقی آذری جهرمی نداشته و ندارد که وی بخواهد این موضوع را تکذیب یا تائید کند چرا که این حکم به واسطه شکایت شخصی آذری جهرمی از فرهاد مجیدی صادر نشده که او بخواهد اصل موضوع را تکذیب کند و کمیته اخلاق در مقام مدعی العموم فرهاد مجیدی را به دلیل توهین به یکی از مقامات رسمی کشور، جریمه کرده است.

 

هر چه که هست، وزیر جوان سابق که دیگر دستش از دولت کوتاه است، سعی دارد به هر نحوی که شده خود را تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی در کانون توجه نگه دارد و بعد از این به انحا مختلف از هواداران پرسپولیس دلبری کند تا در انتخابات ریاست جمهوری بعدی، رای اش را قطعی کند.

او که قصد داشت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت کند، به دلیل به حد نصاب نرسیدن سن قانونی اش برای ثبت نام در انتخابات نتوانست خروجی ماه ها دلبری کردن از هواداران پرسپولیس را با رای آنها دریافت کند و امید زیادی به انتخابات بعدی بسته است و از همین حالا کمپین انتخاباتی خود را در جایگاه هواداران پرسپولیس به راه انداخته است.

 

او که تصور می کند بازی رسانه ای را خوب بلد است، به تصور اینکه با این تکذیب همچنان فشار اتهامات را روی فرهاد مجیدی نگه خواهد داشت و ابهامات و شائبه را روی فدراسیون فوتبال قرار می دهد، این تکذیبه مضحک را مطرح کرد غافل از اینکه به زودی کمیته اخلاق مجبور به صدور بیانیه در این خصوص خواهد شد که در آن بیانیه رسمی به وضوح علت صدور این حکم مشخص می شود و نیازی به تائید یا تکذیب های پوپولیستی نیست.

آنچه که مشخص است این است که فرهاد مجیدی یک مافیا را شکست داد و امروز نه اذری جهرمی هست، نه سلطانی فر و نه احمد مددی و این فرهاد مجیدی است که در این تیم مانده و دست آقایان از برکناری وی کوتاه مانده است و این تلاش های همه جانبه برای برکناری یا تخریب وجهه وی بیهوده به نظر می رسد چرا که باید منتظر زوج مجیدی و گابریل پین در فصل جدید لیگ برتر باشند.

 

در پایان به جناب وزیر یادآور میشویم، باشگاه محبوب ایشان یعنی پرسپولیس از فرهاد مجیدی به کمیته اخلاق شکایت کرده بود و نیازی به شکایت او نبوده که وی بخواهد آن را تائید یا تکذیب کند. بار دیگر تاکید میکنیم ورود کمیته اخلاق به برخی پرونده ها بدون نیاز به شکایت رخ می دهد به عنوان مثال در پرونده محرومیت بازیکنان قلیونی، شکایت مشخصی وجود نداشت اما کمیته اخلاق راساً ورود کرد و بازیکنان مذکور محروم شدند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 23 سپتامبر 2021 / 3:53 ق.ظ

    در مملکتی زندگی میکنیم که پاسخگویی به کری خوانی تحقیر آمیز و توهین یک مقام دولتی به یک تیم پر افتخار ورزشی با طرفداران میلیونی جریمه نقدی و مجازات دارد ولی از تهدید یک توپ جمع کن نوجوان به تجاوز در حین بازی فوتبال، فحاشی سرمربی تیم به داوران، فحاشی یک بازیکن تیم ملی به هواداران میلیونی یک تیم و …براحتی چشم پوشی میشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید