کد خبر:34403
پ

برنامه سفارشی فوتبال برتر چرا به موضوع شکایت پدیده از پرسپولیس نپرداخت؟

تقریباً برای مخاطبین برنامه فوتبال برتر مسجل شده که مجری این برنامه چطور با انتخاب مهمانان حضوری یا تلفنی و انتخاب گزینشی مسائلی که در فوتبال ایران مطرح است، یک تیم را به حاشیه می برد و دیگری را از حاشیه خلاص می کند.   برنامه سفارشی فوتبال برتر چرا به موضوع شکایت پدیده از […]

تقریباً برای مخاطبین برنامه فوتبال برتر مسجل شده که مجری این برنامه چطور با انتخاب مهمانان حضوری یا تلفنی و انتخاب گزینشی مسائلی که در فوتبال ایران مطرح است، یک تیم را به حاشیه می برد و دیگری را از حاشیه خلاص می کند.

 

برنامه سفارشی فوتبال برتر چرا به موضوع شکایت پدیده از پرسپولیس نپرداخت؟

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر تقریباً به همه مسائل مهم در فوتبال ایران پرداخته شد به جز موضوع شکایت پدیده از پرسپولیس! میثاقی که تقریباً 1 ساعت از وقت برنامه ش را به کمال کامیابی نیایی اختصاص داده بود که در بیشتر بازیهای این فصل نیمکت نشین بوده در ادامه برنامه به موضوع خیالی مشکل سربازی دو مدافع استقلال پرداخت که اگرچه این مشکل توسط محمودزاده رد شد و تاریخ اعزام این دو بازیکن 1 اسفند 1400 اعلام شد اما میثاقی با مطرح کردن دیکته های نعشه مجازی معروف در خصوص نام فامیلی و سال تولد سیاوش یزدانی، در تریبون زنده سعی در ایجاد شائبه و ابهام در این خصوص کرد تا جانبداری خود در این قضیه را مشخص کرده باشد.

 

میثاقی که با طفره رفتن در خصوص پرداختن به موضوعات مورد اشاره مهدی رسول پناه در فایل صوتی لو رفته و عدم اشاره به موضوع ویس لورفته مدافع تیم ملی علناً موضع و جناح خود در سرپوش گذاشتن بر روی برخی اتفاقات نزدیک به یک تیم خاص را مشخص کرده، در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز در قامت یک هوادار تیم تهرانی در کنار علی پروین و آل کثیر ابراز احساسات می کرد تا سمت و سوی خود را مشخص کرده باشد.

شاگرد فردوسی پور که روش های حاشیه سازی و دورکردن یک تیم از حاشیه را از استاد خود به خوبی فراگرفته، در برنامه شب گذشته خود هرگز به موضوع شکایت پدیده از پرسپولیس و انفعال کمیته انضباطی در اجرای رای قطعی اشاره ای نکرد. او در حالی پیگیری بدهکاری تیمها را به نیم فصل موکول کرد که همین حالا مشخص نیست بر چه اساسی با توجه به بدهی باشگاه پرسپولیس، پنجره داخلی این تیم باز شده است؟! مگر بستانکاری باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ چقدر است که پرداخت بدهی های این تیم به افراد و تیم های مختلف به آن ارجاع داده شده؟

میثاقی در حالی با خنده و طنز از کنار موضوع دلالی در تیم پرسپولیس در سالهای اخیر گذشت که اگر این اتفاق در هر باشگاه دیگری رخ داده بود، با موشکافی موضوع، عاملین رقم خوردن این اتفاق در نهایت در همین برنامه مشخص و محاکمه می شدند! اینکه بیشترین حجم بدهی و تعهدات پرسپولیس در دوران پرابهام محمدحسن انصاری فرد و حسین قدوسی به وجود آمده و هی پاسخ مشخصی نیز بابت انتقال مشکوک براندائو، اوساکونا و استوکس به این تیم در آن مقطع وجود ندارد، موضوعی نیست که با خنده از آن عبور کرد. مسئله ای که کمال کامیابی نیا نیز به طور ضمنی به آن اشاره کرد و در لابهلای صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که مشخص است پشت این اتفاقات چه کسی بوده و چه کسی در آن مقطع مدیرعامل تیم بوده است!

هر چه که هست، برنامه فوتبال برتر در هفته های اخیر جز یک شوی رپرتاژگونه برای حمایت از یک تیم خاص و به حاشیه کشیدن رقیبش محتوای دیگری نداشته است و همین مسئله نیز باعث بی اعتمادی مخاطبین و سقوط رتبه این برنامه در جذب مخاطب در برنامه های مختلف شبکه 3 شده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 4 ژانویه 2022 / 11:17 ق.ظ

    همه ایران میدونند سیمای میلی و حکومت حامی اصلی لنگپلیسن وهمیشه حق تیمای دیگه رو ندید می گیرند مخصوصا حق تیم مردمی استقلال. حالا دیگه همه فهمیدند لنگپلیس کیسه کش حکومتیه و استقلال واقعا مردمیه . با وجو ضد تبلیغ وحشتناک رسانه های دولتی علیه استقلال مردم اراک این هفته با استقبال از تیم استقلال در شهرشون نشون دادند تیم واقی مردمی استقلاله.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید