کد خبر:20601
پ

اشتباهی که محمود فکری را برای همیشه Game Over کرد

شاید محمود فکری سرمربی استقلال فکرش را هم نمی کرد جمعیت زیادی برای تجمع امروز هواداران این تیم بر علیه مدیران و سرمربی استقلال مقابل مجلس جمع شوند. او که تاکنون با توهم توطئه از مخالفین خود استقبال می کرد و در هر برخورد با صدای اعتراض به آنها می گفت از طرف چه کسی […]

شاید محمود فکری سرمربی استقلال فکرش را هم نمی کرد جمعیت زیادی برای تجمع امروز هواداران این تیم بر علیه مدیران و سرمربی استقلال مقابل مجلس جمع شوند. او که تاکنون با توهم توطئه از مخالفین خود استقبال می کرد و در هر برخورد با صدای اعتراض به آنها می گفت از طرف چه کسی آمده اند اینبار با گوش های خود صدای اعتراض هواداران پرشمار استقلال را شنید که با شعار فکری حیا کن استقلال را رها کن از او استقبال کردند.

 

اشتباهی که محمود فکری را برای همیشه Game Over کرد

اشتباهی که محمود فکری را برای همیشه Game Over کرد

جمعیتی که امروز مقابل مجلس خواستار برکناری فکری بودند، به مراتب بیشتر از 10-15 نری بودند که چند روز قبل به صورت نمایشی با حضور لیدر جنجالی خواستار حمایت از فکری شدند. سرمربی استقلال که بعد از دربی،، لیدرهای استقلال را به ضیافت شام دعوت کرده بود و میزبان یک فرد منشوری در تمرین استقلال بود امروز برای همیشه از چشم هواداران استقلال افتاد.

 

در تجمع امروز هواداران معترض استقلال چند لیدر استقلالی دیده می شدند که به محض اینکه هواداران شعارهای ضد محمود فکری سر می دادند با آنها برخورد فیزیکی کرده و بعضاً گوشی های آنها را گرفته و شکستند تا تصاویر و صدای این مخالفت ها علیه سرمربی استقلال رسانه ای نشود.

مسلماً این حرکت چند لیدر استقلال از جانب سرمربی استقلال سازماندهی شده بود و آنها از طرف او به میان مردم آمده بودند و با برخورد فیزیکی با مخالفین فکری، قصد سرکوب معترضین را داشتند که این رفتار نتیجه معکوس در نظر هواداران استقلال داشت و اکنون آنهایی که برای ماندن یا رتن فکری مردد شده بودند نیز به جمع مخالفین حضور فکری در استقلال پیوستند چرا که معتقدند باشگاه استقلال جای اوباشی که خود را در جایگاه لیدر جا زده اند نیست و حمایت این افراد معلوم الحال از سرمربی استقلال، کار را برای محمود فکری تمام کرد و او تحت هیچ شرایطی نمی تواند آینده ای برای خود در استقلال متصور باشد چرا که هوادار واقعی استقلال قهرمانی استقلال را با وجود چنین افراد لمپنی نمی خواهد و از امروز به بعد تلاش های فکری برای بقا در این تیم بی فایده خواهد بود چرا که او عزت خود نزد هواداران را به طور کامل از دست داد.

 

شاید بهتر بود محمود فکری برای حظ شان و شخصیت خود و کادر فنی اش هم که شده، در کمال احترام و عزت از سرمربیگری استقلال استعفا می داد چرا که که اکنون نه هواداران او را می خواهند و نه بازیکنان و نه کادر فنی ! تنها حامی او که تا این لحظه حکم بقای او را صادر کرده وزارت ورزش است که اتفاقاً امروز در تجمع هواداران استقلال آنها نیز از شعار های تند استقلالی ها بی نصیب نماندند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید