کد خبر:31619
پ

ادامه صحبتهای عجیب محمد تقوی علیه استقلال | مظنه چند است اخوی؟

محمد تقوی حالا دیگر یک سوشا مکانی به تمام معنا شده است. او که در معذورات مانده و نمی تواند به طور رسمی از علاقه ش به پرسپولیس بگوید، هرزچندگاهی با صحبتهای عجیب خود، هواداران استقلال را به بهت فرو می برد اما ای کاش او نیز مثل سوشا مکانی شجاعت داشت و رسماً اعلام […]

محمد تقوی حالا دیگر یک سوشا مکانی به تمام معنا شده است. او که در معذورات مانده و نمی تواند به طور رسمی از علاقه ش به پرسپولیس بگوید، هرزچندگاهی با صحبتهای عجیب خود، هواداران استقلال را به بهت فرو می برد اما ای کاش او نیز مثل سوشا مکانی شجاعت داشت و رسماً اعلام می کرد، طرفدار کدام تیم است تا حساب او از بقیه پیشکسوتان استقلال جدا شود.

 

ادامه صحبتهای عجیب محمد تقوی علیه استقلال | مظنه چند است اخوی؟

ادامه صحبتهای عجیب محمد تقوی علیه استقلال | مظنه چند است اخوی؟

استاد تقوی که ظاهراً در قحط الرجال کارشناسان فوتبال به طور مرموزی به کارشناسی برنامه هت تریک در شبکه سعودی و معلوم الحال ایران اینترنشنال رسیده در سخنرانی جدید خود مدعی شده، تیم رقیب با اصول جلو رفته و مقابل بازیکن سالاری ایستاده اما در استقلال با بازیکن سالاری مقابله نشده است و علت موفقیت های پرسپولیس پایبندی به اصول و علت ناکامی استقلال در چند سال اخیر، زیر پاگذاشتن اصول بوده است اما ذکر چند نکته به جناب تقوی ضروری به نظر می رسد.

 

اول اینکه همانطور که مدیران باشگاه پرسپولیس اصول موفقیت را می دانند، مطمئناً مدیران باشگاه استقلال نیز این اصول را می دانسته و می دانند اما اینکه چرا در یکی این اصول اجرا می شود ودر دیگری اجرا نمی شود، محل بحث است. این در حالی است که مدیران هر دو باشگاه توسط شخص وزیر ورزش منصوب شده و می شوند و علی القاعده نباید تفاوتی در نحوه اجرای اصول در این دو باشگاه شاهد می بودیم اما در سالهای اخیر چند اصل تهیه کردن زمین تمرین مناسب، حفظ بازیکنان اصلی و جانشین کردن ستاره ها به جای بازیکنان جدا شده در پرسپولیس رعایت شد و همین اصول پیش پا افتاده، عمداً در استقلال رعایت نشد تا امروز وضعیت دو تیم به همین علت واضح به کلی متفاوت باشد.

 

جناب تقوی کدام مدیری نمی داند که در کورس قهرمانی نباید ستاره تیم برای پرداخت مطالبات به فروش برود اما در دو مقطع این اتفاق برای استقلال رخ داد اما هرگز مورد مشابهی برای پرسپولیس رخ نداد و بدهی های این تیم توسط نیروهای غیبی (با توجه به اعلام مدیران وقت این تیم مبنی بر خالی بودن حساب باشگاه) پرداخت شد تا مجبور به فروش ستاره های خود نباشند. این یک اصل پیش پا افتاده بوده و هست که توسط یک مدیر اجرا شد و توسط مدیر دیگر در استقلال اجرا نشد که همگان علت اجرا نشدنش را می دانند که خط و دستور از کدام نهاد برای اجرا نشدنش صادر شد.

اصل حفظ مربی موفق استقلال (استراماچونی) اصل ساده ای بود که مدیران وقت به دستور وزارت ورزش ان را اجرا نکردند اما در مورد برانکو، 3 سال تمام انواع حمایت ها از او شد و این اتفاق در استقلال اجرایی نشد تا موفقیت این تیم تکمیل نشود.

محمد تقوی در حالی به موضوع بازگشت رشید مظاهری به عنوان یک پوئن منفی و مصداق بازیکن سالاری نگاه می کند که خود او زمانی که در تراکتور بود با بازیکن خارجی جنجالی تیم چنین مماشاتی را انجام داد و به طور مصداقی در تیم پرسپولیس نیز چنین اتفاقی در خصوص مهدی ترابی رخ داد. ترابی که به یکباره قراردادش را پرسپولیس را فسخ کرد و دست سرمربی را در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا خالی کرد، با آغوش باز به این تیم بازگردانده شد تا مشخص شود، ادعای تقوی شعاری بیش نیست …

 

این اظهارات تقوی در حالی انجام شده که نه تنها بازیکنانی که از پرسپولیس به استقلال امده اند بلکه پیشکوست پرسپولیس که روز گذشته در محل تمرین استقلال حاضر شده بود، به حال وضعیت تمرین تیم بزرگی مثل استقلال تاسف خورد تا مشخص شود میان شرایط دو تیم فاصله از زمین است تا آسمان و موفقیت پرسپولیس و ناکامی استقلال ارتباطی به رعایت کردن یا نکردن اصول ندارد و مستقیماً به اراده عامدانه ای ربط دارد که از وزارت ورزش به مدیران این دو تیم برای اجرا کردن یا نکردن این اصول دیکته شد.

 

اینطور که مشخص است، محمد تقوی بدون سابقه روشن در امر مربیگری بابت این اظهارات ظاهراً کارشناسی، پول هم از می گیرد! البته دلیل عصبانیت محمد تقوی و باند رسانه ای مایل به رنگ قرمز از بازگشت رشید مظاهری به استقلال مشخص است چرا که آنها با این بازگشت، تقویت استقلال در درون دروازه را پیش بینی می کنند و خواب های آشفته آنها برای گلهای رنگارنگ با حضور سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال، نقش بر آب شده و اینگونه با اظهارات غیرکارشناسی این بازگشت را نقد می کنند.

کلیدواژه : استقلالمحمد تقوی

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • کوروش 7 اکتبر 2021 / 9:42 ق.ظ

    اگه تقوی حیا داشته باشه این یه متن برا لال شدنش کافیه ، پرفسور تقوی درست میگه اصول ( نبود بازیکن سالاری و زمین و ثبات تیم و بازیکن ، مربی، مدیر خوب و …… ) رعایت نشده که قهرمان نشدیم ولی نمیدونه که اصولو عمه تقوی اجرا نمیکنه که ، مدیران گماشته باید اجرا کنن و اینم مستقیم دوباره برمیگرده به وزیر ، این بابا از یه طرف عقده موفقیت و محبوبیت مجیدی و داره از طرف دیگه با مزدک لنگی تو اون کانال انگلیسی هم دست شده و پول میگیره که برا استقلال حاشیه درست کنن متاسفانه هرکی نمک استقلال و خورده نمکدون شکسته

  • علی 6 اکتبر 2021 / 10:13 ب.ظ

    هشتک نه به محمد تقوی

  • رضا 6 اکتبر 2021 / 7:57 ب.ظ

    تقوی و مزدک لنگی دارن جر میخورن. در ضمن مهمترین رسانه های این مملکت مال مافیای لنگ هستن. از تسنیم تا ایران اینترنشنال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید