کد خبر:44039
پ

پیام حیدری داور دربی شد | مهدی قایدی خنثی شد!

با اعلام سازمان لیگ، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و هفتم لیگ برتر را روز یکشنبه هفته آینده(سوم اردیبهشت)،پیام حیدری با کمک های محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت خواهند کرد. حیدری در مجموع ۱۰ قضاوتش در این فصل (۹ بازی لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی)، مجموعا ۳۸ کارت […]

▪️

با اعلام سازمان لیگ، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و هفتم لیگ برتر را روز یکشنبه هفته آینده(سوم اردیبهشت)،پیام حیدری با کمک های محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت خواهند کرد.

حیدری در مجموع ۱۰ قضاوتش در این فصل (۹ بازی لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی)، مجموعا ۳۸ کارت زرد و ۴ کارت قرمز داده و تنها یک بار و آن هم در بازی ذوب‌آهن و تراکتور نقطه پنالتی را نشان داده است.

▪️

این دومین بار است که پیام حیدری داربی را سوت می‌زند. پیش از این یک بار در جام حذفی داربی را سوت زده بود که استقلال پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر پرسپولیس، در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و راهی دور بعد شد.

با این حساب مهدی قایدی که پنالتی گیرترین بازیکن بین بازیکن دو تیم در زمین است احتمالاً نباید زیاد بر روی گرفتن پنالتی حساب باز کند.

استقلال یکی از طلبکاران قطعی از داوری دربی های قبل است و به نظر می رسد در دربی پیشرو هم خبری از اعلام پنالتی به سود این تیم نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید