کد خبر:13447
پ

پشت پرده عدم اهدای کفش طلا به شیخ دیاباته چیست؟

در لیگ برتر امسال در اتفاقی نادر، هیچ یک از هدایای نمایدن در انتهای فصل نوزدهم به برترین های فوتبال ایران اهدا نشد و شیخ دیاباته که عنوان آقای گلی رقابتها را به دست آورد، نتوانست کفش طلای خود را تحویل بگیرد. ماجرای عدم اهدای کفش طلا به شیخ دیاباته مسئولین امر علت این اتفاق […]

در لیگ برتر امسال در اتفاقی نادر، هیچ یک از هدایای نمایدن در انتهای فصل نوزدهم به برترین های فوتبال ایران اهدا نشد و شیخ دیاباته که عنوان آقای گلی رقابتها را به دست آورد، نتوانست کفش طلای خود را تحویل بگیرد.

ماجرای عدم اهدای کفش طلا به شیخ دیاباته

ماجرای عدم اهدای کفش طلا به شیخ دیاباته

مسئولین امر علت این اتفاق را عدم برگزاری مراسم برترین ها عنوان کرده اند و این در حالیست که حتی در بدترین شرایط نیز آنها می توانستند بدون برگزاری مراسم، جوایز نفرات برگزیده را به آنها تحویل دهند. این اتفاق در خصوص کاپ قهرمانی سوپرجام پرسپولیس که بدون برگزاری بازی با سپاهان و مراسم خاصی، کاپ به آنها اهدا شد.

در همین رابطه کاظمی مدیر روباط عمومی استقلال نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

حتما برای پیگیری این مسئله به سازمان لیگ خواهم رفت. چطور جام پرسپولیس را داخل زمین به آن ها دادند. برای دیاباته هم می توانند همین کار را کنند و قبل از یکی از بازی های ما کفش طلای او را اهدا کنند. حتما پیگیر این مسئله خواهیم بود و از سازمان لیگ می خواهیم به زودی کفش طلای دیاباته را بدهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید