کد خبر:43900
پ

نماینده مجلس: سجادی به خاطر حذف استقلال از آسیا استیضاح می شود

فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس مدعی شد، حمید سجادی به زودی بابت حذف استقلال از آسیا استیضاح می شود. ️هفته آینده‌ جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات ورزش ایران از جمله باشگاه استقلال برگزار می‌شود. ️قرار بود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای سهام‌شان وارد […]

فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس مدعی شد، حمید سجادی به زودی بابت حذف استقلال از آسیا استیضاح می شود.

🔹

️هفته آینده‌ جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات ورزش ایران از جمله باشگاه استقلال برگزار می‌شود.

🔹

️قرار بود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای سهام‌شان وارد بورس شود که واگذاری سهام از ۱۰ درصد شروع شده و تا به ۱۰۰ درصد برسد. معضلات و مشکلات در این راه کم نبود که هم به سیستم مدیریتی و هم به نبود شفافیت برمی‌گردد اما در نهایت کار به جایی رسید که باشگاه استقلال علی‌رغم تمامی تلاش‌هایش برای رسیدن به جایگاهی و شرکت در بازی‌های آسیایی، به یکباره از مسابقات حذف می‌شود.

🔹

️اتفاقی که می‌تواند پیامدهای بسیار منفی برای جامعه ورزش داشته باشد. باید در این باره شخص وزیر ورزش جواب دهد که علت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا چیست و چه کسی کم‌کاری کرده است.وزیر ورزش می‌گوید که پول از بورس برداشته و تحویل مدیران شده اما مدیران باشگاه اولویت‌بندی نکردند و کار را به اینجا رسانده‌اند که نه‌تنها طلب استراماچونی، مربی سابق استقلال، را ندادند که حقوق بازیکنان و مربیان فعلی هم پرداخت نشده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 7 آوریل 2023 / 9:21 ق.ظ

    44 سال دزدی و فساد سازمان یافته و دسته جمعی از خود وزارت تا آبدارچی باشگاه ، هرکسی و میذارن دزد ، الان معلوم شد با وجود این همه بدهی باشگاه و مشکلات چرا همه کاندید مدیرعاملی استقلال و باشگاههای فوتبال هستن ، حدود 124 میلیارد گم شده 350 میلیارد پول بورس 150 میلیارد وام آجرلو فروش قائدی صیاد منش درآمد تبلیغات و … کسی هست به اینها رسیدگی کنه کجا رفته ، نه – حقوق کارگر و 5 تومن و 7 تومن تعیین میکنن ، بی خاصیتهای مفت خوری مثل مومنی و مظلومی و کریمی و فتح اله و … بالای 50 میلیون ، کسی هست بگه چرا اینقد ، این پولها رو برگردونید ، نه ، مگه خودشون ثابت نکردن 5 میلیارد فتح اله دزدی کرده و چک 500 میلیونی و دوبار گرفته اونم 5 میلیارد ، این حرومزاده الان باید تو زندان باشه نه باشگاه ، قوه قضائیه شون کجاست ، دنبال موی دخترا میگردن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید