کد خبر:5954
پ

نقاب از چهره سعادتمند افتاد | درخواست از هواداران برای ماندگاری علی کریمی

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که شب گذشته با وعده اخبار خوش در شنبه و یکشنبه در اینستاگرام شخصی خود وعده های بزرگی به هواداران استقلال داده بود خیلی زود پرده از پوشالی بودن این وعده ها برداشت چرا که او در چنان استیصالی قرار دارد که حتی قادر نیست ستاره های فعلی استقلال از جمله […]

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که شب گذشته با وعده اخبار خوش در شنبه و یکشنبه در اینستاگرام شخصی خود وعده های بزرگی به هواداران استقلال داده بود خیلی زود پرده از پوشالی بودن این وعده ها برداشت چرا که او در چنان استیصالی قرار دارد که حتی قادر نیست ستاره های فعلی استقلال از جمله علی کریمی را در تیم ماندگار کند، چه برسد به خرید ستاره های تیم های دیگر !

 

سعادتمند که در بین هواداران معترض جلوی در باشگاه استقلال حضور پیدا کرده بود در پاسخ به معترضین در خصوص رفتن علی کریمی گفت، شما از علی کریمی بخواهید تا در استقلال بماند و من حاضرم بالاترین مبلغ را به او بدهم!

 

این صحبت سعادتمند به خوبی نشان می دهد که اوضاع در باشگاه استقلال آن گونه که او برای هواداران تصویر می کند نیست و بعد از پریدن قهرمانی جام حذفی و از دست دادن سرمربی در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا، شوک بعدی احتمالاً خروج ستاره های استقلال است و عدم جذب ستاره های نقل و انتقالات نیز از دیگر شوک هایی است که به مرور توسط مجری دستان پشت پرده در استقلال به پیکره این تیم وارد خواهد شد.

به واقع آیا بازیکن باید با التماس هوادار در تیم بماند یا با مدیریت درست و انتخاب زمان مناسب برای تمدید قرارداد توسط مدیریت تیم؟

 

آقای سعادتمند اخبار خوش پیشکش خودتان و رفقایتان، سرمربی را که فراری دادید، لااقل بازیکنان فعلی را حفظ کنید تا شاکله اصلی تیمی که تازه سر و شکل گرفته از بین نرود…

 

پی نوشت: احمد سعادتمند نیز مثل مدیران پیشین استقلال تنها مجری اوامر مقام بالادستی است که او را به سمت مدیرعاملی استقلال برگزیده و رویه و خط مشی همه آنها در سالهای اخیر برای هواداران استقلال مشخص و مبرهن بوده چرا که در بزنگاه های حساس و اوج گیری این تیم، به یکباره با رقم زدن اتفاقاتی عجیب در پی ایجاد بی ثباتی در کادر فنی و بازیکنان تیم بوده اند و به نظر می رسداین سناریو در فصل جاری نیز توسط سعادتمند در حال اجرایی شدن است و در فاصله 10 روز مانده به شروع لیگ قهرمانان آسیا نه خبری از سرمربی تیم است و نه خبری از تمدید با ستاره ها و به طور مشخصی از همین حالا معلوم است که اتفاقات ابتدای فصل در 3 دوره اخیر لیگ برتر برای استقلال تکرار خواهد شد.

 

مگر با فتحی و خطیر که مسبب بسیاری از مشکلات فعلی استقلال هستند چه برخوردی شد که بخواهد با سعادتمند شود؟ امیرحسین فتحی به واسطه خوش خدمتی به مقام بالادستی علی رغم فاجعه مدیریتی اش در استقلال، با ترفیه درجه به ریاست مجموعه انقلاب رسید و باید منتظر ماند و دید پست بعدی جناب سعادتمند پس از مدیرع املی استقلال چه خواهد بود؟ چه اتفاقی افتاده که ایشان که تا سال پیش از منتقدین حضور استراماچونی در استقلال بودند، به یکباره به عاشق سینه چاک استرابرای بازگشتش به استقلال ولو به قیمت فراری دادن مجیدی تبدیل شدند؟ سعادتمند فراموش کرده که مدعی بود با پولی که به استرا میدهند می تواند اینزاگی را به استقلال بیارود؟

 

سرنوشت عجیب سه مربی اخیر استقلال | به محض اوج گرفتن، محکوم به کنار رفتن شدند!

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • استقلالی 5 سپتامبر 2020 / 11:22 ق.ظ

    خروجی این کارای سعادتمند فقط اتلاف وقت و کشتن زمان هست و تهش با یه استعفا لب شروع لیگ ول میکنه میره و تیمو میذاره با کوهی از مشکلات

  • تاج 5 سپتامبر 2020 / 11:18 ق.ظ

    نقاب از چهره ام بردار به آیینه نشانم ده! درود به تمام فردفرد مجموعه بتاکاپ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید