کد خبر:39295
پ

نعشه مجازی پرسپولیسی، جواد خیابانی را گیر انداخت

در حالی که بزرگان استقلال و پرسپولیس به قضیه خیالی مطرح شده توسط جواد خیابانی مبنی بر دوپینگ دسته جمعی استقلالی ها در سال 54 ورود کردند، اما این مجری تحت تاثیر القائات نعشه مجازی معلوم الحالی که مدتی نیز در این باشگاه مسئولیت داشت، قرار گرفت و به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی […]

در حالی که بزرگان استقلال و پرسپولیس به قضیه خیالی مطرح شده توسط جواد خیابانی مبنی بر دوپینگ دسته جمعی استقلالی ها در سال 54 ورود کردند، اما این مجری تحت تاثیر القائات نعشه مجازی معلوم الحالی که مدتی نیز در این باشگاه مسئولیت داشت، قرار گرفت و به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اصرار ورزید.

نعشه مجازی پرسپولیسی، جواد خیابانی را گیر انداخت

خیابانی که مدرک و سند محکمی بابت ادعای خود مبنی بر دوپینگ استقلالی ها نداشته و ندارد، تنها به یک نامه محرمانه از شهربانی به باشگاه پرسپولیس استناد کرده که موضوع بازداشت بازیکنان استقلال را محرمانه قلمداد کرده بود. اتفاقی که همین امروز نیز رخ می دهد و جواب نمونه دوپینگ موضوعی عمومی نیست که به سادگی در اختیار رسانه ها یا باشگاه ها و اشخاص ثالث قرار بگیرد و در زمره موارد محمانه تلقی می شود.

این اتفاق در حالی افتاد که علی پروین، بیژن ذوالفقارنسب و حتی شادروان همایون بهزادی این موضوع را رد کردند و جواد خیابانی تنها به واسطه جهت دهی نعشه مجازی معلوم الحالی که برای تحریف تاریخ دست به هر کاری دست می زند، در دامی بزرگ گرفتار شده است چرا که باشگاه استقلال رسماً از او به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرده و حالا او باید بتواند ادعای خود در این زمینه را ثابت کند.

 

نعشه مجازی معلوم الحال که چند فصلی هست با وارونه نمایی حقایق فوتبال ایران به سود تیم محبوب خود، سعی در ایجاد حاشیه برای استقلال و دور کردن حاشیه و فشار از روی تیم خود دارد، در جدیدترین حاشیه سازی خود خواستار ارائه مدارک معافیت بازیکنان استقلال(یزدانی و مرادمند) شده است!! او که در فصل گذشته در این زمینه ناکام ماند و حتی با خدمت سربازی دو بازیکن فوق، شاهد قهرمانی استقلال بود در فصل جدید بار دیگر شانس خود را برای حاشیه سازی برای استقلال امتحان می کند.

نکته اینکه او ظاهراً باورش شده که کارآگاه شمسی فوتبال است که به خود این اجازه را می دهد تا مسئولین سازمان لیگ، نظام وظیفه و … را ملزم به ارائه مدرک بابت یک اتفاق کند. او که عامل انحراف افکار عمومی از حقایق حول پرسپولیس را ایفا می کند ظاهراً فراموش کرده هنوز در خصوص وضعیت خدمت وحید امیری با توجه به تناقضات موجود، شفاف سازی صورت نگرفته و هیچ اطلاعی از وضعیت کفالت پورعلیگنجی در دست نیست. او ظاهراً دوست ندارد موضوع پرونده سازی برای علیرضا بیرانوند برای دانشجو شدنش چندان مطرح باشد و به موضوع دعوت عجیب از فرشاد فرجی به تیم ملی برای فرار از اعزام به سربازی اشاره ای نمی کند و برای مخفی کردن این موارد روی به مانور بر مسائلی آورده که تکلیفشان مشخص بوده و هست.

 

هر چه که هست ظاهراً جواد خیابانی، اطلاعات خود را از فرد بدنامی دریافت کرده که سابقه خوبی در صداقت رسانه ای ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید