کد خبر:37540
پ

معادلات به هم خورد | افزایش احتمال حضور کاوه رضایی در پرسپولیس

با قطعی شدن حضور سجاد شهباززاده در استقلال، به نظر می رسد پرونده حضور کاوه رضایی در استقلال بسته شده است.   معادلات به هم خورد | افزایش احتمال حضور کاوه رضایی در پرسپولیس در روزهای گذشته صحبتهای بسیاری در خصوص پیوستن سجاد شهباززاده به پرسپولیس شنیده می شد اما مهاجم گلزن سپاهان که سابقه […]

با قطعی شدن حضور سجاد شهباززاده در استقلال، به نظر می رسد پرونده حضور کاوه رضایی در استقلال بسته شده است.

 

معادلات به هم خورد | افزایش احتمال حضور کاوه رضایی در پرسپولیس

در روزهای گذشته صحبتهای بسیاری در خصوص پیوستن سجاد شهباززاده به پرسپولیس شنیده می شد اما مهاجم گلزن سپاهان که سابقه بازی در استقلال و گلزنی به پرسپولیس را هم در پیراهن استقلال و سپاهان در کارنامه دارد، در لحظه اخر تصمیمش عوض شد و به پیشنهاد استقلال جواب مثبت داد.

اینکه چه کسی در استقلال لیست خرید به مدیرعامل این تیم داده بر ما پوشیده است اما آنچه مشخص است، خروج رودی ژستد از جمع بازیکنان استقلال بود که کادر فنی این تیم را مجبور به جذب یک بازیکن جایگزین وی می کرد که بر طبق شنیده ها مدیرعامل فعلی استقلال همچنان با لیست خرید فرهاد مجیدی در بازار نقل و انتقالات فعالیت می کند و در این لیست جذب سجاد شهباززاده در اولویت قرار داشت و پس از او نام کاوه رضایی دیده می شد که با جذب شهباززاده عملاً پرونده انتقال کاوه رضایی به استقلال بسته شد.

بر همین اساس شنیده می شود کاوه رضایی که حسابی از این اتفاقات ناراحت به نظر می رسد برای اثبات توانایی های خود و همچنین رسیدن به جام جهانی 2022 قصد دارد به فوتبال ایران بازگردد و انتخاب اولش استقلال بود اما پس از این فعل و انفعلات احتمال اینکه کاوه رضایی تصمیم دیگری بگیرد و سر از پرسپولیس در بیاورد بسیار بالاست.

در چند سال گذشته یحیی گل محمدی به دفعات به دنبال جذب این بازیکن بوده اما شرایط این روزهای کاوه رضایی به کلی با آنچه از او در خاطرات باقی مانده متفاوت است چرا که پس از مصدومیت نازک پی اش هرگز نتوانست دوباره به کاوه رضایی گلزن و فرصت طلب تبدیل شود و به همین منظور در چند فصل گذشته عملکرد ضعیفی از خود در فوتبال اروپا بر جای گذاشت و احتمالاً به دلیل نبود مشتری در فوتبال اروپا، مجبور به بازگشت به فوتبال ایران شود.

گفته می شود مصدومیت های پی در پی کاوه رضایی از دلایل مردد شدن باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با او بوده است. اگرچه عملکرد غیرشفاف باشگاه استقلال در زمینه نقل و انتقالات باعث بروز گمانه زنی های مختلف شده اما به نظر می رسد رضایی جایی در ترکیب فصل بعد استقلال نخواهد داشت و با توجه به نیاز باشگاه رقیب به یک مهاجم نوک، این احتمال وجود دارد که کاوه رضایی با انگیزه، به پرسپولیس بپویندد.

کاوه رضایی هم اکنون در ایران حضور دارد و در چند روز گذشته مشتری کلینیک دکتر نوروزی بود و باید دید با اتفاقات اخیر چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود خواهد گرفت.به نظر شما آیا پرونده حضور او در استقلال به طور کامل بسته شده است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید