کد خبر:18845
پ

محمد نادری در مسیر مرتضی تبریزی | دستپخت محمود فکری برای دفاع چپ!

یکی از بازیکنانی که این روزها انتقاد زیادی از او در ترکیب استقلال می شود، محمد نادری است که به نظر می رسد رقم درشتی که بابت جذب او توسط باشگاه استقلال هزینه شده باعث سرگیجه گرفتن این بازیکن شده است. اما سوال امروز هواداران استقلال این است چه کسی مسئولیت این خرید بی مورد […]

یکی از بازیکنانی که این روزها انتقاد زیادی از او در ترکیب استقلال می شود، محمد نادری است که به نظر می رسد رقم درشتی که بابت جذب او توسط باشگاه استقلال هزینه شده باعث سرگیجه گرفتن این بازیکن شده است. اما سوال امروز هواداران استقلال این است چه کسی مسئولیت این خرید بی مورد را بر عهده دارد؟

 

محمد نادری در مسیر مرتضی تبریزی | دستپخت محمود فکری برای دفاع چپ!

محمد نادری در مسیر مرتضی تبریزی | دستپخت محمود فکری برای دفاع چپ!

از همان روزی که مدیران استقلال با ذوق زدگی زیاد سینه خیز تا قزوین رتند تا با محمد نادری عکس یادگاری بگیرند، این توهم به این بازیکن منتقل شد که شاه ماهی نقل و انتقالات یا به تعبیری بمب نقل و انتقالات است اما دیری نپائید که مشخص شد حق با یحیی گل محمدی بوده که این بازیکن را در پرسپولیس نیمکت نشین کرده بود.

استقلال که با حضور میلیچ و میلاد ذکی پور نیازی به جذب یک مدافع چپ نداشت با جذب نادری رضایتنامه میلاد ذکی پوری که بعد از سه سال رفته رفته به بازیکن قابل اتکایی در ترکیب استقلال تبدیل می شد را صادر کرد تا فصل را با میلیچ و نادری سپری کند. اما سرمربی استقلال با اخلاق عجیب خود میلیچ را هم از لحاظ روحی به هم ریخت و این بازیکن تیم را ترک کرد تا تنها گزینه فعلی استقلال برای بازی در جناح چپ تیم،محمد نادری باشد. اگرچه متین کریم زاده نیز در این پست حضور دارد اما به نظر نمی رسد فکری اعتقادی به استفاده از او داشته باشد و تحت هر شرایطی به محمد نادری سنگین و کند بازی می دهد که هرگز در حملات استقلال حضور موثر و مثبتی نداشته است.

 

اکنون هواداران استقلال نمی دانند جذب این بازیکن با نظر محمود فکری صورت گرفته یا ذوق زدگی مدیران استقلال برای هایجک یک بازیکن از پرسپولیس باعث خرید این بازیکن گران قیمت شد. اما جواب این سوال مشخص است چرا که نادری پس از روی کار آمدن فکری در استقلال جذب تیم شد و بدون تردید با دستور فکری این مدافع جذب استقلال شده است و به همین خاطر نیز مشکلاتی برای میلیچ به وجود آوردند تا این مدافع با تمرکز و خیال راحت تری بدون رقیب برای استقلال بازی کند!

به نظر می رسد نادری همان راهی را می رود که مرتضی تبریزی پیشتر رفته بود و به واسطه جنجال زیادی که بر سر حضور گرانقیمتش در استقلال به وجود آمد، سر این بازیکن هم گیج رفته و وتبال بازی کردن را فراموش کرده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • گوران 30 ژانویه 2021 / 7:55 ب.ظ

    وریا کورد غیور با صادقی و مظاهری دریک ردیف قرارندهید وریا در ردیف علی دایی وعلی کریمی است سربلند ونترس وریا را آنکه من پرسپولیسیم اما دوست دارم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید