کد خبر:44484
پ

محسن فروزان و شایعه شرطبندی عجیب در بازی مقابل پرسپولیس

شب گذشته بازی هفته بیست و نهم پرسپولیس مقابل گل گهر برگزار شد و سرخ پوشان تهرانی در یک نمایش مقتدرانه، با 4 گل حریف دست و پا بسته خود پس از امیر قلعه نویی را با 4 گل بدرقه کردند. اگر از این موضوع بگذریم که چرا مدیر مجموعه گل گهر، صبح روز بازی […]

شب گذشته بازی هفته بیست و نهم پرسپولیس مقابل گل گهر برگزار شد و سرخ پوشان تهرانی در یک نمایش مقتدرانه، با 4 گل حریف دست و پا بسته خود پس از امیر قلعه نویی را با 4 گل بدرقه کردند.

اگر از این موضوع بگذریم که چرا مدیر مجموعه گل گهر، صبح روز بازی باید با مصاحبه ای اعلام کند که انتخاب آنها برای فصل بعد سعید الهویی نیست به این نکته می رسیم که اصولاً چرا پس از امیر قلعه نویی آقایان به دنبال جذب یک مربی مجرب نبودند و تیمی که در کورس سهمیه بود را به یک مربی کارنابلد سپردند تا با شکست های پیاپی گل گهر را به یک حریف دست و پا بسته مقابل هر حریفی تبدیل کند؟

اما این پایان ماجرا نیست. دوستانی که پس از برد 6 گله استقلال مقابل هوادار رده یازدهمی انواع و اقسام انگ ها و اتهامات را به این تیم وارد کردند امروز چه جوابی در مورد 4 گله کردن گل گهر رده ششمی آن هم با گلهای نمایشی و مضحکی که دروازه بانی همچون فروزان به شکلی کاملاً مشکوک دریافت کرد، دارند؟

محسن فروزان و همسرش که چندی پیش به اتهام فعالیت در سایت های شرطبندی ممنوع الکار شده بودند(البته پس از مدتی تبرئه شدند)، با عملکرد عجیب و مشکوک خود بسیاری را به این سمت و سو برد که او بر روی مواردی همچون دریافت یک چیپ از پشت محوطه جریمه و وجود یک بازیکن که هت تریک کند، بت بسته بوده است. چرا که دفع های او بر روی شوت های بازیکنان پرسپولیس بسیار ناشیانه و آماتور بودند و اوج اجرا وقتی بود که او بی مورد برای گرفتن توپ مهدی ترابی که پشت محوطه جریمه حضور داشت، دوان دوان از منطفه 6 قدم بیرون آمد تا یکی از عجیب ترین گل های تاریخ لیگ برتر به ثمر برسد!

البته ابهامات زیادی در خصوص چینش اولیه گل گهر برای بازی مقابل پرسپولیس وجود داشت و همینکه اکبرمنادی، دروازه بان چالاکی که تا دقیقه 90 با سیوهایش استقلال را اسیر خود کرده بود، در این بازی نیمکت نشین بود. جای سوال دارد همانطور که نیمکت نشینی دو بازیکن متعصب استقلالی یعنی قاسمی نژاد و برزای قابل توجه بود.

پی نوشت: بدون اتهام زدن به بازیکن یا مربی یا تیمی باید گفت، متاسفانه بت زدن در بین فوتبالیست های ایرانی رواج پیدا کرده و برخی از آنها برای کسب سودهای بادآورده و یک شبه، حاضرند شرافت و اعتبار خود را حراج کنند و چند ده میلیارد تومان بر روی وقوع یک اتفاق نادر در بازی شرطبندی نمایند که خودشان نقش تاثیرگذاری در وقوع آن اتفاقات در بازی دارند! هنوز اتفاقات عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی و نمایش مشکوک سیاوش یزدانی از ذهن ها پاک نشده بود که محسن فروزان با یک عملکرد بحث برانگیز بار دیگر افکار عمومی را به فکر فرو برد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 13 مه 2023 / 10:25 ق.ظ

    والا آش دیگه یطوری شور شده که رفیقای پرسپولیسی ما هم میگن تبانی بود ، اسطوره سازی از بازیکن حکومت ، همون که 4 ماه پیش تو ورزشگاه فحش کشش میکردن !!!! الان رو سکوها 40 هزار دارن تشویقش میکنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید