کد خبر:21095
پ

فوری | محمود فکری از استقلال کنار گذاشته شد

پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد سرانجام فشار هواداران استقلال نتیجه داد و محمود فکری از سرمربیگری استقلال کنار گذاشته شد چرا که دستیاران فکری در تمرین امروز استقلال شرکت نکرده اند و وریا غفوری تیم را تمرین می دهد.   فوری | محمود فکری از استقلال کنار گذاشته شد […]

پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد سرانجام فشار هواداران استقلال نتیجه داد و محمود فکری از سرمربیگری استقلال کنار گذاشته شد چرا که دستیاران فکری در تمرین امروز استقلال شرکت نکرده اند و وریا غفوری تیم را تمرین می دهد.

 

فوری | محمود فکری از استقلال کنار گذاشته شد

فوری | محمود فکری از استقلال کنار گذاشته شد

دقایقی پیش جلسه بین فکری و مددی به پایان رسید و او مدعی شد از سمتش در استقلال استعفا داده است تا رسماً از جمع آبی پوشان جدا شده باشد.

هر چه که هست با رفتن محمود فکری، کادر فنی او به همراه سرپرست استقلال یعنی پرویز مظلومی نیز این تیم را ترک خواهند کرد و شنیده می شود مسئولین استقلال با فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال به توافق رسیده اند. مجیدی که در ابتدای سال 99 توانست با همین تیم با 5 گل از سد الریان قطر پرقدرت بگذرد، شناخت خوبی به نفرات فعلی تیم دارد و بهترین گزینه روی میز برای مدیران استقلال به شمار می رفت چرا که زمان را برای ادامه فصل از دست نخواهد داد و بازیکنان با سبک کاری او و کادر فنی سابق استقلال آشنا هستند.

فرهاد مجیدی که به واسطه دسیسه های احمد سعادتمند مجبور به استعفا از استقلال شد در کمتر از یکسال دوباره روی نیمکت استقلال می نشیند تا اینبار بسیاری از مسائل را ثابت کند. نکته مثبت برای مجیدی در این بازگشت این است که فاصله امتیازی استقلال با صدر جدول هنوز آنقدر زیاد نشده که او نتواند امتیازات از دست رفته در 5 هفته اخیر را جبران کند و شاید اگر محمود فکری 3 هفته قبل استعفا داده بود، هم او با عزت بیشتر با هواداران استقلال خداحاظی می کرد و هم 6 امتیاز اصله امتیازی بین استقلال و صدر جدول به وجود نمی آمد اما هر چه که بود این تعلل در تغییر کادر فنی منجر به این شد تا در هفته اول نیم فصل دوم لیگ، فکری و کادرش به بدترین شکل ممکن از استقلال جدا شوند و بلیط خود برای بازگشت به نیمکت استقلال را مثل مظلومی و مرفاوی برای همیشه بسوزاند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمود 2 مارس 2021 / 1:33 ب.ظ

    امثال فکری منصوریان مجیدی پاشازاده مرفاوی مظلومی کاشکی یک مقدار خودشیفتگی و اعتماد به نفسشون پایین بود تا استقلال را اینقدرحقیر نکنن. و با هم متحد بشن برای اوردن مربی درجه یکی مثل استراماچونی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید