کد خبر:26468
پ

فدراسیون قرمز یا فدراسیون آبی | شومن جدید فوتبال ایران

در حالی که در بدو انتخاب عزیزی خادم بسیاری بر این عقیده بودند که او به واسطه فعالیتش در باشگاه استقلال در سالهای گذشته به استقلالی ها ارادت ویژه خواهد داشت اما در عمل به نظر می رسد به سبب فرمانبردار بودن عزیزی خادم از مسعود سلطانی فر حداقل تا زمان حضور او در مسند […]

در حالی که در بدو انتخاب عزیزی خادم بسیاری بر این عقیده بودند که او به واسطه فعالیتش در باشگاه استقلال در سالهای گذشته به استقلالی ها ارادت ویژه خواهد داشت اما در عمل به نظر می رسد به سبب فرمانبردار بودن عزیزی خادم از مسعود سلطانی فر حداقل تا زمان حضور او در مسند قدرت، عزیزی خادم در راستای اهداف وزارت ورزش قدم بر می دارد و این اتفاق نیز در واقع نوعی گروکشی بین وزارت ورزش فدراسیون فوتبال محسوب می شود : کمک مالی به فدراسیون در ازای خدمات به یک تیم خاص!

 

فدراسیون قرمز یا فدراسیون آبی | شومن جدید فوتبال ایران

فدراسیون قرمز یا فدراسیون آبی | شومن جدید فوتبال ایران

حتماً به یاد دارید که برخی رسانه ها و حتی سرمبی پرسپولیس و پیشکسوتان و هواداران این تیم نسبت به انتخاب علی خطیر به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال چه جنجالی به پا کردند و در نهایت با جار و جنجال مانع از حضور او در فدراسیون فوتبال شدند. نکته جالب ماجرا اینکه پس از این اتفاق، تقریباً هر انتابی که در فدراسیون فوتبال انجام گرفته با رنگ و بویی قرمز رنگ بوده و دوستانی که تا دیروز از به خظر اتادن منافعشان از حضور یک استقلالی به نام خطیر به وحشت افتاده بودند امروز با سکوتی از روی رضایت،انتصابات فرمایشی عزیزی خادم را تماشا می کنند.

 

لیست بلندبالای اعضای قرمز فدراسیون فوتبال

عزیزی خادم که ابتدا در اقدامی عجیب به منظور تطمیع برخی رسانه ها و مافیای رسانه ای که در جبهه پرسپولیس در رسانه های مختلف قلم می زدند آنها را در قامت مشاور به فدراسیون فوتبال برد تا از گزند انتقادات رسانه ای در بدو کار در امان بماند؛ به همین مورد بسنده نکرد و انتخاب علیرضا امامی فر به عنوان ریاست PEC ، و نیما نکسیا به عنوان سرپرست دپارتمان آموزش و همچنین حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین پرسپولیس به عنوان رئیس کارگروه امکان سنجی حقوقی سازمان لیگ و … عملاً رخت قرمز بر تن فدراسیون فوتبال کرده و به نظر می رسد این اقدامات در جهت جلب رضایت وزارت ورزش برای اخذ منابع مالی برای رفع و رجوع بازیهای حساس تیم ملی بوده است چرا که فدراسیون فوتبال با توجه به بلوکه شدن منابع ارزی اش در فیا عملاً درآمد خاص دیگری ندارد و برای امرار معاش روزمره خود نیازمند کمک های بیرونی است که در همین راستا نیز در اخبار داشتیم اخیراً 10 میلیارد تومان از سمت وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال کمک شده است.

 

نقش کریم باقری در تیم ملی چیست؟

آخرین مورد از سلسه اقدامات رنگی فدراسیون فوتبال که با دستور از بالا انجام شده،، حضور کریم باقری در تیم ملی است که مشخص نیست بر چه متر و معیاری انجام شده. باقری که نقش کمی در تصمیمات فنی تیم پرسپولیس ایفا می کرد بیشتر در نقش مبر و برگتر پرسپولیس جلوی حواشی درون تیمی پرسپولیس را می گرفت و اکنون فدراسیون فوتبال که کریم باقری را به اسکوچیچ تحمیل کرده می بایست پاسخ دهد که کریم باقری چطور قرار است به تیمی که شاکله اصلی اش را لژیونرهای حرفه ای تشکیل می دهند، نظارت کند! اصولاً باقری می تواند از نظر فنی به اسکوچیچ کمک کند؟ یا تیم ملی نیازی به ناظر این چنینی در این مقطع حساس داشت؟

 

عزیزی خادم که از ابتدا گزینه وزارت ورزش برای تصدی این سمت بود، با هیاهوی یاد و برنامه های صوری پا به عرصه انتخابات گذاشت و امروز مشخص شده عملاً برنامه های او چیزی جز دراز کردن دست  فدراسیون فوتبال به سمت وزارت ورزش نبوده است.

 

به نظر می رسد مسعود سلطانی فر که در دوران حضورش در راس وزارت ورزش صدای اکثر تیم ها و حتی رشته های ورزشی غیر فوتبالی را در خصوص حمایت از یک تیم خاص در آورد، در روزهای پایانی حضورش در این وزارتخانه به دنبال استمرار این رویه در دوران پسا سلطانی فر است و در شاهرگ های اصلی فدراسیون فوتبال امروز خون قرمز در جریان است.

کلیدواژه : فدراسیون فوتبال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید