کد خبر:25517
پ

غول 190 سانتی متری و ترسناک برزیلی در الهلال عربستان

بتاکاپ – به نظر می رسد پس از کش و قوس های فراوان تالیسکا مهاجم سابق گوانگژو تمیم خود برای پیوستن به الهلال را گرفته است و این مهاجم خطرناک مقابل استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت.   غول 190 سانتی متری و ترسناک برزیلی در الهلال عربستان ستاره […]

بتاکاپ – به نظر می رسد پس از کش و قوس های فراوان تالیسکا مهاجم سابق گوانگژو تمیم خود برای پیوستن به الهلال را گرفته است و این مهاجم خطرناک مقابل استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت.

 

غول 190 سانتی متری و ترسناک برزیلی در الهلال عربستان

غول 190 سانتی متری و ترسناک برزیلی در الهلال عربستان

ستاره برزیلی گوانگژو در میان پیشنهادهای متعدد خود، الهلال را برگزیده و این انتقال می‌تواند خطرناک‌ترین مثلث هجومی لیگ قهرمانان آسیا را شکل بدهد.

▪️بر اساس ادعای خبرنگار پرتغالی، قرارداد تالیسکا با الهلال تا 30 ژوئن سال 2023 معتبر خواهد بود و این ستاره برزیلی علاوه بر پیش پرداخت 1.5 میلیون یورویی، دستمزد سالانه 6 میلیون یورو دریافت می‌کند. با این حال رقم پیشنهادی باشگاه النصر کمتر از مبلغ مورد نظر تالیسکا بوده است.

▪️شبکه MEGفوتبال ترکیه هم این گزارش را تأیید کرده و از توافق دو ساله تالیسکا با الهلال خبر داده است.

 

آمار عملکرد تالیسکا مهاجم بریلی الهلال

مهاجم 27 ساله و 190 سانتی متری سابق گوانگژو در 256 بازی خود در رقابتهای رسمی مختل 100 گل و 33 پاس گل از خود بر جای گذاشته که یک عملکرد قابل قبول برای او به شما می رود. او در سال 2019 با رقم 30 میلیون دلار از بنفیکا به گوانگژو پیوست که یک رکورد در فوتبال چین محسوب می شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید