کد خبر:12774
پ

سنت شکنی تاریخی در استقلال با درخواست برهانی و موافقت فکری

به درخواست محمود فکری سرمربی بزرگسالان استقلال و پیشنهاد آرش برهانی سرمربی امیدهای استقلال و مربی بزرگسالان استقلال، آرشام شکوری و مرصاد سلیمانی دو بازیکن تیم نوجوانان استقلال به تمرینات بزرگسالان استقلال فراخوانده شدند. این اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال که بازیکنان رده نوجوانان به تمرینات بزرگسالان اضافه می‌شوند.   گزارش تمرین امروز استقلال […]

به درخواست محمود فکری سرمربی بزرگسالان استقلال و پیشنهاد آرش برهانی سرمربی امیدهای استقلال و مربی بزرگسالان استقلال، آرشام شکوری و مرصاد سلیمانی دو بازیکن تیم نوجوانان استقلال به تمرینات بزرگسالان استقلال فراخوانده شدند. این اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال که بازیکنان رده نوجوانان به تمرینات بزرگسالان اضافه می‌شوند.

 

گزارش تمرین امروز استقلال

?تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 12:30 زیر بارش باران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

?آبی پوشان همچون روزهای گذشته با مشکل لباس گرم مواجه هستند و امروز نیز با لباس های مختلف تمرین کردند.

?داریوش شجاعیان بعد از دوری 14 روزه از تمرینات استقلال امروز در مجموعه انقلاب حضور پیدا کرد. قرار است این بازیکن زیر نظر کادر پزشکی آبی پوشان تست بدهد.

?محمد نادری و سید احمد موسوی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در تمرین امروز حضور نداشتند. هر 2 بازیکن در قرنطینه هستند و به همین دلیل از برنامه های فکری برای بازی با فولاد خارج شدند. ملی پوشان استقلال نیز در تمرین امروز این تیم حضور نداشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید