کد خبر:30990
پ

سعادتمند از آب گل آلود ماهی می گیرد | ورود ممنوع هواداران به مهره سوخته

در حالی که هنوز مشخص نیست با استعفای احمد مددی از جانب وزیر ورزش موافقت شود یا خیر اما گمانه زنی ها حاکی از این دارد که با توجه به تشدید تنش در بین هواداران استقلال به واسطه استمرار حضور مددی، وزارت ورزش برای کاهش التهاب هواداران استقلال، تصمیم به موافقت با استعفای مددی گرفته […]

در حالی که هنوز مشخص نیست با استعفای احمد مددی از جانب وزیر ورزش موافقت شود یا خیر اما گمانه زنی ها حاکی از این دارد که با توجه به تشدید تنش در بین هواداران استقلال به واسطه استمرار حضور مددی، وزارت ورزش برای کاهش التهاب هواداران استقلال، تصمیم به موافقت با استعفای مددی گرفته است و به همین خاطر لابی ها برای گرفتن حکم مدیرعاملی استقلال از همین حالا آغاز شده است.

 

سعادتمند از آب گل آلود ماهی می گیرد | ورود ممنوع هواداران به مهره سوخته

سعادتمند از آب گل آلود ماهی می گیرد | ورود ممنوع هواداران به مهره سوخته

یکی از گزینه هایی که هرز چندگاهی نامش به عنوان مدیرعامل استقلال مطرح می شود احمد سعادتمند است که با افتضاح مدیریتی که در دوره قبل از مددی به بار آورد، عامل اصلی از دست رفتن جام حذفی و همچنین حذف از لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید. او که با به راه انداختن موضوع مذاکرات خیالی با استراماچونی، رسماً شمشیر را برای مجیدی از رو بست، تفاوت زیادی با مددی ندارد و احتمالاً قصد دارد با سوء استفاده از ضدیت هواداران استقلال با مددی، در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر مواردی را علیه مددی که پس از او به عنوان مدیرعامل در استقلال مشغول شد، مطرح کند تا اینگونه از هواداران استقلال برای بازگشت به مدیریت استقلال دلبری کند.

اما از همه اتفاقاتی که سعادتمند در استقلال رقم زده هنوز یکسال هم نمی گذرد و حافظه تاریخی هواداران استقلال آنقدر ضعیف نشده که افشاگری خلیل زاده علیه سعادتمند در موضوع تخریب های جهت دهی شده در فضای مجازی و همچنین افشای اسناد محرمانه باشگاه از جمله قرارداد بازیکنان را فراموش کرده باشد.

سعادتمند که با ادعای بسیار وارد مدیریت استقلال شد، در نهایت نتوانست بسیاری از وعده های ابتدایی خود را عملیاتی کند و با سرافکندگی کامل از مدیریت این تیم کنار گذاشته شد و به نظر نمی رسد شانس زیادی برای بازگشت به استقلال داشته باشد کما اینکه او هنوز برای خود این شانس را قائل است و از تلاش برای بازگشت دست بر نخواهد داشت.

اما بازگشت سعادتمند به استقلال چه در قامت مدیرعامل چه عضو هیئت مدیره، بار دیگر آتش زیرخاکستر در استقلال را شعله ور خواهد کرد چرا که کیست نداند فرهاد مجیدی با سعادتمند مشکل دارد و حضور دوباره سعادتمند مساوی با ادامه کارشکنی هیئت مدیره در کار سرمربی خواهد بود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاجی طبرستانی 19 سپتامبر 2021 / 2:54 ب.ظ

    صدرحمت به دیوونه ای مث سعادتمند…………….. صحبت از اجورلو ست خخخخخخخخخخ صحبت از واعظ اشتیانی لنگی ه خخخخخخخخخ

  • رضا 19 سپتامبر 2021 / 1:56 ب.ظ

    سعادتمند نیت بدی نداشت در مذاکره با استرا. حساب اون از مددی جداست. مجیدی بی تجربگی کرد تیمو ول کرد. به هر حال استرا به توان ۱۰ از مجیدی بهتره و سعادتمند برای خیر استقلال این کار را کرد. حیف که نشد. مجیدی باید اینو بفهمه و با سعادتمند دوستی کنه الان. سعادتمند میخواست طلب استراماچونی را با کار کشیدن از ایشون همراه کنه که خباثت سلطانی فر نگذاشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید