کد خبر:44149
پ

سخنگوی باشگاه استقلال میثاقی را شست و پهن کرد | برای فحاشی گل محمدی دوربین پرتابل نبود؟

فرشید سمیعی درباره صحبت‌های شب گذشته فوتبال برتر درباره ساپینتو و مسائل داوری صحبتهای کنایه آمیزی علیه مجری پرسپولیسی این برنامه مطرح کرد. ماه‌هاست ۲ پرونده انضباطی سنگین (اشاره به اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد) درحال خاک خوردن است اما یکبار این برنامه به آن اشاره نکرد. مگر از آن صحبت‌ها تندتر هم در سال‌های […]

فرشید سمیعی درباره صحبت‌های شب گذشته فوتبال برتر درباره ساپینتو و مسائل داوری صحبتهای کنایه آمیزی علیه مجری پرسپولیسی این برنامه مطرح کرد.

ماه‌هاست ۲ پرونده انضباطی سنگین (اشاره به اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد) درحال خاک خوردن است اما یکبار این برنامه به آن اشاره نکرد. مگر از آن صحبت‌ها تندتر هم در سال‌های اخیر داشته‌ایم؟ آنجا هم چندین دوربین ثابت و پرتابل بودند. پس چرا پیگیری نشد؟

در خصوص حرکت ساپینتو باید عرض کنم که داور آنجا بوده هم دیده و هم شنیده، اگر اعتراض او خارج از عرف بود داور قطعا کارت می‌داد و گزارش هم می‌کرد. جالب است که مجری برنامه فراتر از داوران و ناظران درحال پرونده سازی برای ساپینتو است!

در همین بازی دربی به غیر از صحنه خطای دست مدافع حریف، در صحنه کرنر یک خطای کاملا واضح و بی حرف و حدیث روی روزبه چشمی اتفاق می‌افتد اما دریغ از یک اشاره!

نظر باشگاه در خصوص این برنامه همان نظر اکثریت هواداران است. همگان هم از نظر هواداران در خصوص این برنامه مطلع هستند.

کلیدواژه : فرشید سمیعی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید