کد خبر:44133
پ

زمانی برای بریدن سر استقلال | هیچ پولی به حساب طلبکاران واریز نشد

به نظر می رسد همانطور که انتظار می رفت، سناریوی جدید آقایان برای استقلال در حل افشا شدن است و علی رغم تبلیغات رسانه ای وسیع در خصوص پرداخت همه مطالبات طلبکاران خارجی و داخلی استقلال، اما هنوز تائید این وصول ها اعلام نشده است و پادوانی نیز به طور رسمی اعلام کرد که هنوز […]

به نظر می رسد همانطور که انتظار می رفت، سناریوی جدید آقایان برای استقلال در حل افشا شدن است و علی رغم تبلیغات رسانه ای وسیع در خصوص پرداخت همه مطالبات طلبکاران خارجی و داخلی استقلال، اما هنوز تائید این وصول ها اعلام نشده است و پادوانی نیز به طور رسمی اعلام کرد که هنوز پولی به حسابش ننشسته است.

در حالی که باشگاه استقلال از واریز پول به حساب طلبکاران خود خبر داده بود،پیگیری‌ها مشخص کرد که مطالبات احمد موسوی و یکی‌ دو نفر از طلبکاران داخلی این باشگاه هنوز واریز نشده است.

علاوه بر این تا این لحظه هیچ پولی به حساب استراماچونی و پادوانی ننشسته است.

با اظهارنظر پادوانی باید پرونده حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را رسماً منتفی بدانیم چرا که اگر آقایان تا 31 فروردین با طلبکاران تسویه حساب می کردند، اندک امیدی برای ادامه حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت اما اکنون با این اعلام رسمی، عملاً استقلال را باید حذف شده بدانیم.

اما نکته ای که در این بین وجود دارد این است که همه اتفاقات به سود یک تیم خاص در حال رقم خوردن است. طبیعتاً با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، مشکل مالکیت مشترک با پرسپولیس به طور اتوماتیک وار حل خواهد شد چرا که استقلال در تورنمنت حاضر نیست که مالکیت مشترکش با پرسپولیس برای تیم محبوب آقایان دردسرساز شود.

از طرفی با تبلیغات وسیع در خصوص پرداخت مطالبات طلبکاران و حتی بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی از محل وام 150 میلیاردی بانک شهر، بسیاری به تحرکات وزارت ورزش برای حل مشکل استقلال خوش بین شده بودند اما حالا مشخص شده نه بخشی از قرارداد بازیکنان در آستانه دربی پرداخت شده (همین مسئله باعث افت روحی بازیکنان استقلال در دربی شد) و نه مطالبات طلبکاران به حساب آنها نشسته است!

مشخص نیست در باشگاه استقلال چه خبر است که هر منبع مالی به این تیم تزریق می شود، به شکل عجیبی بدون پرداخت به طلبکاران به یکباره غیب می شود و هیچ کس هم پیگیر عامل به وجود آمدن این اتفاقات نیست.

هر چه که هست، آقایان به هدف خود برای به زیر کشیدن تیم پرامید استقلال و بالا کشیدن تیم محبوب خود چه در لیگ و چه در آسیا رسیده اند و حالا منتظر اعلام رسمی حذف استقلال از تریبون afc هستند.

پی نوشت: مجمع باشگاه استقلال برگزار شد و بدون تغییر خاصی در ترکیب هیئت مدیره، همچنان خائنین به بیت المال در سر کار خود ابقا شدند تا ماموریت بعدی خود(احتمالاً کارشکنی در مسیر دربی جام حذفی) برای ضربه به تیم را به انجام برسانند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید