کد خبر:43199
پ

خودفریبی پرسپولیسی ها یا تزریق اعتماد به نفس به دیاباته

این روزها در حالی که هنوز بسیاری از هواداران پرسپولیس در شوک جدایی لوکادیا قرار دارند، جریان رسانه ای نزدیک به سرمربی پرسپولیس سعی دارد خرید شیخ دیاباته را در افکار عمومی هواداران پرسپولیس منطقی جلوه دهد. دیاباته که با احتساب بازی هایی که برای استقلال انجام داده، تقریباً نیمی از بازی های ممکن برای […]

این روزها در حالی که هنوز بسیاری از هواداران پرسپولیس در شوک جدایی لوکادیا قرار دارند، جریان رسانه ای نزدیک به سرمربی پرسپولیس سعی دارد خرید شیخ دیاباته را در افکار عمومی هواداران پرسپولیس منطقی جلوه دهد.

دیاباته که با احتساب بازی هایی که برای استقلال انجام داده، تقریباً نیمی از بازی های ممکن برای استقلال و پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده، تا اینجای کار سه گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و همین مسئله باعث شده تا جریان رسانه ای نزدیک به گل محمدی که در طول سه سال گذشته همواره از تصمیمات درست یا غلط یحیی حمایت کرده اند، از تصمیم او برای خرید دیاباته با انتشار فکت های کاغذی حمایت کنند.

خودفریبی پرسپولیسی ها یا تزریق اعتماد به نفس به دیاباته

آنها در حالی به سه گل دیاباته اشاره می کنند که یکی از گل های دیاباته می بایست به نام اسدبیگی ثبت شود چرا که به طور واضحی توپ شوت شده توسط اسدبیگی پشت خط دروازه فرود آمده بود.

این جریان رسانه ای حامی پرسپولیس مدل گل محمدی در حالی دیاباته را بهتر از لوکادیا معرفی می کنند که هیچ اشاره ای به گام های کند و بدن ناآماده شیخ نمی شود. آنها هرگز به فرصت سوزی های عجیب و نرخ تبدیل شوت به گل دیاباته اشاره نمی کنند و آن را با لوکادیا مقایسه نکرده و نمی کنند.

اگرچه یک فوتبال شناس و کارشناس فوتبال به سادگی قادر است کیفیت بالاتر لوکادیا از دیاباته پا به سن گذاشته و مسن را تشخیص دهد اما این جریان سعی دارد با اثرگذاری بر روی افکارعمومی کم سن و سال هواداران پرسپولیس، خرید این مهاجم توسط یحیی را موجه و بزرگ نمایی یک اتفاق ویژه جلوه دهد چرا که در سالهای گذشته یحیی با خرید مهاجمینی همچون استوکس، اوساگونا، مهدی مهدی خانی و … کارنامه سیاهی در زمینه جذب بازیکن از خود بر جای گذاشته بود و حالا تیم رسانه ای حامی او مجبور است از گل شدن موقعیت تک به تک توسط دیاباته یک حماسه بسازد تا خاطرات نقل و انتقالاتی بد یحیی به فراموشی سپرده شود.

هر چه که هست بر هیچکس پوشیده نیست که دیاباته با گام های کند خود تنها سرعت حملات پرسپولیس را کاهش می دهد و او در بازی مقابل تیم هایی که دفاع قدرتمندتری دارند، شانسی برای گلزنی نخواهد داشت چرا که مهار یک مهاجم کند و سنگین، کار ساده ای برای مدافعین با تجربه تر که عمدتاً در بین 5 تیم بالای جدول حضور دارند، محسوب می شود.

پی نوشت: بر هیچکس پوشیده نیست که با آماده شدن پریرا، او و عیسی آل کثیر زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل خواهند داد و شیخ شانسی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت و این عددسازی ها نیز به مرور رنگ می بازند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید