کد خبر:19716
پ

بهترین ترکیب استقلال برای بازی مقابل سپاهان + شماتیک

در حالی که به نظر می رسد کادر فنی استقلال در انتخاب بهترین سیستم و ترکیب برای تیمش دچار مشکل شده و در هر بازی با تغییرات زیاد به مصاف حریفان می رود، شنبه ساعت 17:10 دقیقه این تیم می بایست در یک بازی حساس به مصاف سپاهانی برود که با نوید کیا اوج گرفته […]

در حالی که به نظر می رسد کادر فنی استقلال در انتخاب بهترین سیستم و ترکیب برای تیمش دچار مشکل شده و در هر بازی با تغییرات زیاد به مصاف حریفان می رود، شنبه ساعت 17:10 دقیقه این تیم می بایست در یک بازی حساس به مصاف سپاهانی برود که با نوید کیا اوج گرفته است. در ادامه توجه شما را به شماتیک بهترین ترکیب استقلال در مصاف با سپاهان جلب می نمائیم.

 

بهترین ترکیب استقلال برای بازی مقابل سپاهان + شماتیک

بهترین ترکیب استقلال برای بازی مقابل سپاهان + شماتیک

از آنجایی که در تیم سپاهان بازیکنان شوتزن و خلاق زیادی در خط میانی توپ می زنند و آقای گل لیگ برتر نیز در این تیم حضور دارد، به نظر می رسد استقلالی ها کار سختی در نقش جهان اصفهان در پیش خواهند داشت چراه نقطه ضعف استقلال یعنی خط میانی، دقیقاً نقطه قوت حریف محسوب می شود و شاید اگر محمود فکری تدبیری برای میانه زمین خود نکند، همان بلایی به سر استقلال بیاید که در بازی این تیم مقابل ولاد و پرسپولیس آمد و خط دفاع این تیم 90 دقیقه تحت فشار قرار خواهد گرفت.

 

با توجه به پتانسیل بازیکنان این تیم به نظر می رسد استقلال در این دیدار می بایست با سیستم 1-3-2-4 در زمین حریف به میدان برود و با توجه به چابکی مهدی قایدی او در از هجومی به خط حمله این تیم اضافه شود چرا که در صورت استفاده از سیستمی غیر از سیستم های 5 هافبکی در این بازی مهم و 6 امتیازی، احتمالاً کار برای استقلال سخت خواهد شد و نتیجه را به سادگی به حریف واگذار می کنند.

 

آبی ها که در هفته های اخیر نشان داده اند از طرح و برنامه خاصی برای رسیدن به گل بهره نمی برند، در فاز دفاعی نیز بسیار متزلزل نشان داده اند و فاصله بین خطوط این تیم باعث شده تا هنوز بعد از گذشت 14 هفته از لیگ برتر شاهد یک نمایش دلپذیر از این تیم نباشیم. کم تحرکی هابک های میانی استقلال و قرار نگرفتن در فضای خالی برای اجاد گزینه پاس برای بازیکن صاحب توپ باعث شده در بسیاری از مواردی که خط دفاع استقلال پرس می شود، توپ های بلند برای مهاجمین این تیم ارسال شود و به همین دلیل نیز خط میانی استقلال در بسیاری از بازیها از جریان بازی خارج بوده است.

 

تیم محمود فکری که به فوتبال واکنش گرا علاقه دارد، قواعد بازی کنش گرا و تحمیل تاکتیک های خود به حریف را بلد نیست و معمولاً زمانی استقلال نتیجه می گیرد که بر حسب اتفاقات بازی گل اول را به ثمر رسانده و سپس با جمع شدن در زمین خودی به دنبال استفاده از ضد حملات برای زدن گلهای بعدی بوده است و در غیر اینصورت اگر آنها نتوانند گل اول را به ثمر برسانند یا گل اول را دریات کنند، به یکباره شاکله و ساختار این تیم به همی می ریزد چرا که برنامه ای برای این موقعیت از سمت کادر فنی استقلال دیده نشده است.

 

کادر فنی استقلال اگر قصد داشته باشد تیمش را با تاکتیک های کلیشه ای و مشخص برای حرفیان مثل ارسال های کور و بی هدف از جناحین در بازی مقابل سپاهان به میدان بفرستد، قطعاً بار دیگر شاهد یک نمایش ذلیلانه از استقلال مقابل حری خواهیم بود که حداقل موقعیت گل نصیب استقلال خواهد شد و بیشتر این تیم را در فاز دفاعی و در حال مهار حملات حری خواهیم دید.

استقلالی ها که تاکنون نتوانسته اند استفاده چندانی از سانترهای پرتعداد خود چه در جریان بازی و چه در ضربات ایستگاهی و کرنر ببرند (تنها یک گل در 14 بازی از روی ارسال مهدی مهدی پور روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسیده است) در هفته گذشته تمرینات ویژه ای را برای استفاده از ضربات ایستگاهی انجام داده اند و باید دید آیا این تمرینات در روز بازی به کمک آنها خواهد آمد یا خیر؟

 

یکی از کلیدی ترین اتفاقات این بازی رسیدن یا نرسیدن شیخ دیاباته به بازی است و گته می شود کادر فنی استقلال بر روی استفاده از دیاباته در این بازی ریسک نخواهد کرد.

بهترین ترکیب استقلال برای بازی مقابل سپاهان + شماتیک

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • مولا 11 فوریه 2021 / 4:44 ب.ظ

    دربازی استقلال و مس بعد از کلی حمله که شده یک گل زده شد . فردا روزنامه ها مینویسند یک گل وهیچ .اما در بازی پیروزی که با یک گل برنده میشود کلی تعریف وتمجید میشه.
    ما به این رفتارها در این چندسال عادت کردیم
    انشائ الله روحانی بره ویکی بیاد که کاری به ورزش نداشته باشه

  • ناشناس 11 فوریه 2021 / 3:28 ب.ظ

    استقلال فقط تومیانه زمین مشکل داره واگه حل بشه استقلال راه میفته

  • امیر حسین 11 فوریه 2021 / 1:47 ب.ظ

    دقیقا یکی بگه تاکتیک تیمای دیگه چیه که ما تا حالا ندیدیم ، پرسپولیس جلوی مس هم ته تاکتیکش سانتر از جناحین بود خب حالا مثلا اگر استقلال جای اینکه توپ رو اول به جناحین ببره سانتر مستقیم برای مهاجماش که قدرت جدا شدن از مدافعین با سرعت بالاشون دارنو انجام بده میشه تیم بدون تاکتیک؟ بعدشم غفوری ، موسوی ، نادری ، میلیچ و بقیه هم حتی توانایی به عمق زدن و سانتر از جناحین رو به خوبی دارن و دیدم که انجامش میدن. تیمای دیگه هم تا اونجایی که من بازیاشونو دیدم خیلی کار محیر العقول دیگه ای در زمینه اجرای تاکتیک انجام نمیدن

  • Rezaya 11 فوریه 2021 / 9:24 ق.ظ

    اون وقت تاکتیک تیم های دیگه چیه میشه بگین ماهم بدونیم تیم های دیگه نصف استقلال هم موقعیت ایجاد نمیکنن و نمایش ذلیلانه یعنی اینکه بقیه تیم ها همه برتری هاشون ۱ ۰ بوده نه استقلال که جدای از صدر جدول بنظرم از همه تیم ها زیبا تر بازی میکنه و اگر تیم همیشه تغییر داره بخاطر مصدومیت هاست که غیر دروازه بان بقیه تیم تو این ۱۴ هفته همه مصدوم شدن و باشگاه بدنسازی و میدون تمرین و از دست دادن پیش فصل و اینکه فدراسیون خودمون نذاشتن بازیکنای جدید رو ببرن تو آسیا و تا بازی اول دووم هم بزار روش بنظرم استقلال با تمام این مشکلات بهترین تیم از همه نظر بوده تا اینجای رقابت ها و این ها هم از اون حرفان و بازی با کلمات وگرنه هیچ کادر فنیی دوست نداره که برای بازی هاش یا بازیکناش مشکل ایجاد بشه یا کارش سخت بشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید