کد خبر:34654
پ

بازی استقلال و پیکان در جام حذفی رسماً لغو شد

بازی تیم های پیکان و استقلال در جام حذفی به صورت رسمی لغو شد. بازی استقلال و پیکان در جام حذفی رسماً لغو شد به گزارش بتاکاپ، باشگاه استقلال صبح امروز با ارسال 15 تست مثبت کرونا به سازمان لیگ خواهان لغو بازی با پیکان شد چرا که هر سه دروازه بان این تیم در […]

بازی تیم های پیکان و استقلال در جام حذفی به صورت رسمی لغو شد.

بازی استقلال و پیکان در جام حذفی رسماً لغو شد

بازی استقلال و پیکان در جام حذفی رسماً لغو شد

به گزارش بتاکاپ، باشگاه استقلال صبح امروز با ارسال 15 تست مثبت کرونا به سازمان لیگ خواهان لغو بازی با پیکان شد چرا که هر سه دروازه بان این تیم در لیست کرونایی ها قرار داشتند و تعداد بازیکنان سالم این تیم که در لیست جام حذفی بودند به حدنصاب 11+5 نمی رسید. سازمان لیگ هم در پاسخ به استقلال گفت که ایفمارک باید تست ها را تایید کند.
باشگاه استقلال برای تست مجدد نمونه ها به ایفمارک مراجعه کرد و دقایقی پیش هر 15 تست کرونا مثبت استقلالی ها در ایفمارک تایید شد. با این حساب سازمان لیگ در پی دریافت تاییدیه از ایفمارک، لغو بازی حذفی پیکان – استقلال را به صورت رسمی اعلام کرد.
به نظر می رسد بازیکنان استقلال دچار ویروس اومیکرون شده باشند. پیش از این قرار بود دو تیم پیکان و استقلال از ساعت 15:30 فردا سه شنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم بروند. سازمان لیگ تاریخ جدید برگزاری این بازی را متعاقبا اعلام می کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 17 ژانویه 2022 / 8:11 ب.ظ

    سوال اصلی اینجاست چرا پرسپولیس در این ۲ سال یک دونه تست مثبت نداشته. چون با کرونایی بازی میکرده و امتیاز جمع میکرده. استقلال بدبخت هم اعلام میکرده هم ۲ بازی ناقص میرفته تو زمین و می باخته

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید