کد خبر:17921
پ

اعتراض سرپرست استقلال به برنامه بازی های پرسپولیس: برای آنها لحاف تشک پهن کرده اند!

پرویز مظلومی سپرست باشگاه استقلال در ادامه اعتراض مهدی هاشمی نسب به برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای ادامه فصل، نسبت به برنامه ای که برای پرسپولیس چیده شده اعتراض کرد و مدعی شد برای این تیم لحاف تشک پهن کرده اند چرا که  از همه تیمها بیشتر  استراحت کرده است. اعتراض سرپرست استقلال به […]

پرویز مظلومی سپرست باشگاه استقلال در ادامه اعتراض مهدی هاشمی نسب به برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای ادامه فصل، نسبت به برنامه ای که برای پرسپولیس چیده شده اعتراض کرد و مدعی شد برای این تیم لحاف تشک پهن کرده اند چرا که  از همه تیمها بیشتر  استراحت کرده است.

اعتراض سرپرست استقلال به برنامه بازی های پرسپولیس: برای آنها لحاف تشک پهن کرده اند!

اعتراض سرپرست استقلال به برنامه بازی های پرسپولیس: برای آنها لحاف تشک پهن کرده اند!

🔹چرا بازی ما باید در چنین ساعتی برگزار شود؟ اگر بحث بازی پرسپولیس هم بودند دوستان می‌توانستند بازی‌ها را در دو روز مختلف برگزار کنند.

🔹الان پرسپولیس در جدول دو بازی کمتر از تیم ما و سایر تیم‌ها دارد اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ به گونه‌ای است که این تیم هفته‌ای یک بازی انجام می‌دهد و ما هر 5 روز یک بازی و همین سبب اعتراض هواداران ما و سایر تیم‌ها شده و اعتقاد دارند عدالت برقرار نمی‌شود.

🔹الان شرایط جدول به‌گونه‌ای است که همه بازی‌های ما زودتر از پرسپولیس بوده و این تیم با آگاهی از نتیجه ما به مصاف حریفانش می‌رود.

🔹انتظار ما این است که سازمان لیگ در این زمینه عدالت را برقرار کند و نگاه یکسانی به همه تیم‌ها داشته باشد. انتظار دارم سازمان لیگ و به‌خصوص کمیته مسابقات در برنامه‌ریزی بازی‌ها به‌گونه‌ای عمل کند که در حق استقلال اجحاف نشود.

منبع
کاپ نیوز

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • طاها 20 ژانویه 2021 / 2:07 ق.ظ

    یادمه پارسال نیم فصل اول لیگ بازیهای پرسپولیس قبل لز شما بود میگفتید چرا بازیهای پرسپولیس قبل از استقلاله تیم ما بعد از بردهای پرسپولیس با استرس وارد بازی میشه و این عدالت نیست حالا هم که میگید چرا پرسپولیس بعد از ما بازی میکنه و این عدالت نیست. به قول معروف قربون برم خدارو یک بوم و دو هوارو

  • مجتبی 19 ژانویه 2021 / 11:52 ب.ظ

    سلام.
    چهار سال جام نبرده خیلی ناراحت هست…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید