کد خبر:1955
پ

اعتراض استقلالی ها به عدم پرداخت مطالبات شیخ دیاباته

با وجود اعلام مدیریت باشگاه استقلال مبنی بر عدم وجود مشکل در پرداخت مطالبات شیخ دیاباته اما مهاجم مالیایی استقلال از وضعیت پیش امده دلخور است و اعلام کرده اگر تا زمان مقرر یعنی 26 اردیبهشت، مبلغ مورد نظر به حساب او واریز نشود، اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با استقلال خواهد کرد.   […]

با وجود اعلام مدیریت باشگاه استقلال مبنی بر عدم وجود مشکل در پرداخت مطالبات شیخ دیاباته اما مهاجم مالیایی استقلال از وضعیت پیش امده دلخور است و اعلام کرده اگر تا زمان مقرر یعنی 26 اردیبهشت، مبلغ مورد نظر به حساب او واریز نشود، اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با استقلال خواهد کرد.

 

اعتراض استقلالی ها به عدم پرداخت مطالبات شیخ دیاباته

 

این اتفاق برای هواداران استقلال تازگی ندارد چرا که پیشتر نیز مامه تیام، سرور جبارف و استراماچونی و همچنین ایاندا پاتوسی به همین روش از استقلال دور شدند و با عدم پرداخت به موقع دستمزد، مدیران منصوب توسط وزیر ورزش، انها را به در خروجی باشگاه هدایت کردند که همین مسئله موجب خشم هواداران استقلال به واسطه از دست دادن ستاره های با ارزش تیمشان شد.

 

در مقطع فعلی نیز اگر احمد سعادتمند نتواند شیخ دیاباته و میلیچ را برای فصل بعد حفظ کن دو بار دیگر شاهد تکرار اتفاقات قبل در این تیم باشیم، استقلالی های خشمگین از اتفاقات چند فصل قبل بدون تردید، فشار زیادی به سعادتمندی وارد خواهند کرد که با وعده و وعیدهای رنگارنگ قدم به باشگاه گذاشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید