کد خبر:35008
پ

استوری عجیب مربی پرسپولیس در خصوص انصراف از استعفا به خاطر هواداران

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی با انتشار یک استوری عجیب، حسابی به سوژه فضای مجازی به خصوص هواداران پرسپولیس تبدیل شده است.   استوری عجیب مربی پرسپولیس در خصوص انصراف از استعفا به خاطر هواداران مطهری در استوری خود مدعی شده حضور هواداران باعث شده تا آنها با قدرت بازگردند و کارشان را ادامه […]

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی با انتشار یک استوری عجیب، حسابی به سوژه فضای مجازی به خصوص هواداران پرسپولیس تبدیل شده است.

 

استوری عجیب مربی پرسپولیس در خصوص انصراف از استعفا به خاطر هواداران

مطهری در استوری خود مدعی شده حضور هواداران باعث شده تا آنها با قدرت بازگردند و کارشان را ادامه دهند! اما سوال اساسی در این بین این است که مگر تا قبل از این، آقایان از حضور هواداران پرسپولیس مطلع نبودند و در شعارهای خود از هواداران 50 میلیونی تیم خود صحبت نمی کردند؟ آیا زمانیکه یحیی قرارداد سه ساله خود با صدری را امضا کرد هواداران حضور داشتند و همه چیز خوب بود اما به محض اینکه درویش مدیرعامل شد و اطمینان بابت پرداخت مطالبات مالی کم شد، هواداران کم رنگ شدند و آقایان با اهرم فشار استعفا قصد گرفتن امتیاز مالی را داشتند؟

هر چه که هست بهتر است کادر فنی پرسپولیس پس از این نمایش ضعیفی که اجرا کرد، از هواداران این تیم مایه نگذارد چرا که اگر برای این هوادار ارزش قائل بود، در دو سالی که در این تیم مستقر شده اند، تا این اندازه استعفای صوری و تهدید به رفتن در ادبیات آنها جایی نداشت که اگر چه در همه موارد نیز از همان ابتدا مشخص بود که رفتنی در کار نبوده و نیست همانطور که پیشتر مهدی رسول پناه به این موضوع اشاره کرده بود.

 

نکته قابل توجه جناب مطهری و شخص یحیی گل محمدی اینکه با نمایشی که اخیراً اجرا شد، ناخواسته فشار هواداران بر روی تیم بیشتر شده و با اولین لغزش و شکست، به مانند یک سیل تمامی این اتفاقات بر سر آنها خراب خواهد شد. کما اینکه در روزهای گذشته با صحبتهای علی کریمی در خصوص کادر فنی پرسپولیس و انتقاد از رویکرد متناقض آنها، مقبولیت و محبوبیت کادر فنی فعلی پرسپولیس به شدت نزد جمعیت هواداری پرسپولیس کاهش یافته و این آتش زیر خاکستر منتظر اولین ناکامی است تا سر باز کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید