کد خبر:14469
پ

استقلال، تراکتور، سپاهان زیردست سه مربی بدون کارنامه و ضعیف + آنالیز

روی صحبت بدون تعارف ما با محمود فکری ؛ علیرضا منصوریان و محرم نویدکیا سرمربیان سه تیم بزرگ ایران است ولی هر کدام را به صورت جداگانه بررسی میکنیم. _? محرم نویدکیا: سرمربی جوان سپاهان انتخاب خود هواداران سپاهان بود ؛ آنها با چشم بسته برای دوران پساقلعه نویی اسطوره خود را انتخاب کردند و […]

روی صحبت بدون تعارف ما با محمود فکری ؛ علیرضا منصوریان و محرم نویدکیا سرمربیان سه تیم بزرگ ایران است ولی هر کدام را به صورت جداگانه بررسی میکنیم.

_? محرم نویدکیا: سرمربی جوان سپاهان انتخاب خود هواداران سپاهان بود ؛ آنها با چشم بسته برای دوران پساقلعه نویی اسطوره خود را انتخاب کردند و کاری نداشتند که رزومه او چیست ؟ چند بار در راس یک کادرفنی بوده ؟ چند تیم لیگ برتری داشته ؟ اصلا چند تیم داشته

_? ساکت چاره ای جز این انتخاب نداشت هرکس دیگر هم بود محرم سرمربی سپاهان بود ؛ و انصافا تیم کاملی را در اختیار نویدکیا قرارداده است.

_? اگر انصاف داشته باشیم تیم محرم نویدکیا خیلی بهتر از تیمهای منصوریان و فکری است ؛ یک مقدار ناهماهنگی و نا آمادگی چند مهره تاثیر زیادی روی سپاهان داشته و البته تجربه کم محرم.

_? اینکه در بعضی دیدارها از محمد کریمی بعنوان تک هافبک دفاعی استفاده میکند یا تصمیم های خام دیگر مثل بازی دادن به ولسیانی بلافاصله بعد از رهایی از مصدومیت نشان از کم تجربگی اوست.

_? اما انصافا محرم جای امیدواری دارد و اینجاست که صبر و فرصت دادن معنی پیدا میکند ؛ پس هواداران سپاهان باید به انتخاب خود اعتماد کنند.

_? علیرضا منصوریان: بازهم تاکید میکنم انتخاب او خیلی عجیب بود او بجز یک فصل موفق در نفت دیگر هیچ جا و هیچ وقت موفق نبوده است.

_? بابا جان قبول کنید فوتبال یک علم است با سلام و صلوات نمیشود مربیگری کرد برادر.

_? محمود فکری: از همه بدتر مربی و کادر استقلال هستند که عملکرد انها در این‌پنج هفته صفر مطلق بوده به علاوه گاف هایی عجیبتر کنار خط.

_? آقای فکری خواهشا بهانه داوری نیاورید شما بدترین استقلال تاریخ را ساختید حتی بدتر از استقلال فصل دوم منصوریان.

_? امروز شاهکار فکری تعویض سجاد آقایی با رضاوند بود ؛ تیمی که گل زده چرا وسط زمین را به حریف داد ؛ فرشید باقری هم مثل همیشه یاردوازدهم حریف بود ولی مشکل استقلال بازیکنان نیستند بلکه فقط کادرفنی است.

_?️ انصافا کسانی که همچنان به منصوریان و فکری امید دارند یا خیلی خوش خیال هستند یا چیزی از فوتبال نمی فهمند و فقط یک جمله کلیشه ای یاد گرفته اند حمایت از کادرفنی.

_⁉️ نه عزیزان آبی از این دو گرم نخواهد شد ؛ چون مربیان خوبی نیستند ؛ چیزی بلد نیستند که بازیکنان منتقل کنند ؛ بازیکنان و داورها را مقصر ندانید ؛ راه دور نروید از ما گفتن بود.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • علی 8 دسامبر 2020 / 10:00 ق.ظ

    چوب خدا صدا نداره مخصوصا وقتی دو سرنیم سوز باشه مربی نساجی رو گرفتین بازیکنای چند تیم رو با نامردی گرفتین در حق پرسپولیس و عیسی اوج حرومزادگی خودتون رو نشون دادین حال بخورین تا از حلقتون دربیاد

  • آرین 8 دسامبر 2020 / 8:19 ق.ظ

    این استقلال همون استقلال منصوریانه برای عاقبتش بترسید شش گل از آسیا خورد لعنت برشرف هرکه فکری آورد به استقلال ،یک هفته صبرمیکنیم میگیم این بازی دیگه خوبه اما آش همون آشه

    • علی 8 دسامبر 2020 / 9:58 ق.ظ

      وزیر رو لعنت کنید حتما کار اونه

  • سهیل 7 دسامبر 2020 / 11:51 ب.ظ

    زمانی که از فکری برای سر مربی گری استقلال دعوت به عمل اومد، به خودم گفتم کاش قبول نکنه، نه که علم غیب داشته باشم بلکه اصلا دلم نمی خواست با آمدنش (که در وحله اول جفا بود در حق نساجی ) سر پوشی گذاشته بشه بر انبوهی از اشتباهات، دروغگو یی و فریبکاری و خیانت. اگه فکری از حول هلیم در دیگی که آقایون بار گذاشته بودن نمی افتاد این گروه بی سواد و بی عرضه نمی تونستن پرونده قطور سفر به ایتالیا، شکست جام حذفی و حضور پر حرف و حدیث در آسیا … رو به این آسونی ببندن.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید