کد خبر:5531
پ

آیا دربی 93 به عنوان یک شکست برای پرسپولیس ثبت شد؟

پس از پایان ضربات پنالتی دربی 93 بین استقلال و پرسپولیس و صعود استقلال به فینال، بسیاری از هواداران این تیم به خیال شکسته شدن طلسم 910 دقیقه نبردن پرسپولیس به جشن و پایکوبی پرداختند و تعداد بردهای استقلال در دربی را به عدد 27 رساندند اما قانون فوتبال در این زمینه نظر دیگری دارد. […]

پس از پایان ضربات پنالتی دربی 93 بین استقلال و پرسپولیس و صعود استقلال به فینال، بسیاری از هواداران این تیم به خیال شکسته شدن طلسم 910 دقیقه نبردن پرسپولیس به جشن و پایکوبی پرداختند و تعداد بردهای استقلال در دربی را به عدد 27 رساندند اما قانون فوتبال در این زمینه نظر دیگری دارد.

 

آیا دربی 93 به عنوان یک شکست برای پرسپولیس ثبت شد؟

آیا دربی 93 به عنوان یک شکست برای پرسپولیس ثبت شد؟

بر طبق قوانین فیفا، ضربات پنالتی در تورنمنت ها تنها مشخص کننده تیم صعودکننده به دور بعد است و به عنوان شکست یا پیروزی در تاریخچه تقابل های رو در روی دو تیم ثبت نمی شود و بر همین اساس، تعداد بردهای استقلال در ترایخچه دربی همان 26 و تعداد بردهای پرسپولیس در عدد 24 باقی ماند و استقلالی ها می بایست احتمالاً تلاش خود برای شکست طلسم 910 دقیقه نبردن پرسپولیس در دربی سوپرجام دوچندان کنند که کار به ضربات پنالتی کشیده نشود.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ۶در۴ واقعی 30 آگوست 2020 / 7:52 ب.ظ

    آخی کیسه کشا دنبال نتیجه واقعی هستین این بازی مساوی َشد تمام
    تو دربی های رسمی ۲۴ به ۲۳ عقبین بنا به منطق خودتون که ۴ جعلی ساختین باهاش بازیهای دوستانه ارزشی نداره خخخ

  • تاج 29 آگوست 2020 / 9:17 ب.ظ

    پس با این حساب پیروزی بجای 24برد 22برد داره چون دوتا از بردهاش پنالتی حذفی بوده! بازهم زیر تشریف دارند اونم با اختلاف 4بازی!!!

  • آبی دل 29 آگوست 2020 / 2:14 ب.ظ

    بللللللللللله باید برای لنگ پلیس شکست مقابل تاج ثبت بشه چون اون تیمی که رفت فینال استقلال بود نه لنگ پرسیدن داره اخه هههههه

  • آبی دل 29 آگوست 2020 / 2:01 ب.ظ

    به امید خدا باز هم آبی سرور لنگ ،اینبار دیگه میکوبیمتون لنگی های بی ارزش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید