کد خبر:46484
پ

جنگ گلادیاتورها در اهواز برنده نداشت | استقلال فولاد محکم ترین بازی لیگ

تیم فوتبال استقلال تهران با تساوی 0-0 مقابل فوالد خوزستان ته جدولی، دو امتیاز حساس قبل از دربی را از دست داد.   جنگ گلادیاتورها در اهواز برنده نداشت | استقلال فولاد محکم ترین بازی لیگ این دیدار که به واسطه پیروزی بالانشینان برای استقلال حساس شده بود، از همان ابتدا برای جواد نکونام دشوار […]

تیم فوتبال استقلال تهران با تساوی 0-0 مقابل فوالد خوزستان ته جدولی، دو امتیاز حساس قبل از دربی را از دست داد.

 

جنگ گلادیاتورها در اهواز برنده نداشت | استقلال فولاد محکم ترین بازی لیگ

این دیدار که به واسطه پیروزی بالانشینان برای استقلال حساس شده بود، از همان ابتدا برای جواد نکونام دشوار از آب درآمد. نکونام که با خاطره ای تلخ از فولاد جدا شد با انگیزه مضاعف بازیکنان یا بهتر بگوئیم گلادیاتورهای جنوبی مواجه شد به طوری که از همان دقیقه 1 بازی، برخوردهای شدید بین بازیکنان دو تیم رخ داد که به واسطه ضعف داور مسابقه در کنترل بازی، این درگیری ها تا دقیقه 90 ادامه داشت تا سهم هر دو تیم از این دیدار پر برخور یک ابروی شکافته و یک سر شکسته باشد. اتفاقاتی که به واسطه آرنج زدن بازیکنان دو تیم به حریف رخ داد و ایمان سلیمی و سینا مریدی به شدت مجروح شدند.

استقلال اگرچه حاکم مطلق بازی بود اما در سمت مقابل تیم چهاردهم جدول حضور داشت و آبی ها نتوانستند بازی تاکتیکی خوبی به نمایش بگذارند. البته با نمایش دفاع اتوبوسی فولاد بیشتر از این هم نمی توان انتظار کیفیت فنی از این مسابقه داشت چرا که فولادی ها فقط برا ینباختن به شخص نکونام به زمین آمده بودند.
البته در این تساوی بدموقع عملکرد فاجعه بازیکنانی همچون صالح حردانی، جلالی، جعفر سلمانی و سعید مهری هم مزید بر علت شد تا تک موقعیت های این تیم هم به هدر برود.
اگرچه استقلال بدون محروم به دربی رسید اما با مصدومیت ایمان سلیمی و مرادمند، عملاً آرمین سهرابیان تنها مدافع تخصصی این تیم به حساب می آید و به این ترتیب، نکونام نمی تواند با سیستم سه دفاعه مقابل پرسپولیس به میدان برود و زوج خط دفاعی این تیم در دربی با حضور چشمی و سهرابیان تکمیل خواهد شد.

خودخواهی چند بازیکن استقلال در زدن شوت های بی دقت از زوایای بسیار سخت و دریبل های خطرناک در میانه زمین که به واسطه کل کل با بازیکن حریف رخ می داد، نشان داد به جز چند بازیکن این تیم که با مسئولیت پذیری بالا در مسابقات حاضر می شوند، مابقی به دنبال باز یتیمی نیستند و تنها برای کسب محبوبیت و افتخار انفرادی و عکس جلوی دوربین ها بازی می کنند.
نکته آخر اینکه بلانکو نشان داده به شدت کند حرکت می کند و از زمان فیکس شدن او در بازی های استقلال، میلاد محمدی به حاشیه رانده شده است. تا پیش از این زوج میلاد محمدی و آرمان رمضانی که به مراتب چابک تر از بلانکو محسوب می شود، هر خط دفاعی را باز کرده بودند اما حضور بلانکوی کند در نوک حمله استقلال، کار را برای مدافعین حریف راحت می کند.
او تقریباً به سبکی بازی می کند که شیخ دیاباته با گام های خسته و سنگین خود در دو فصل آخرش در استقلال و پرسپولیس توپ زد.
نکونام می بایست به تزریق شادابی و چابکی مجدد به خط حمله ش فکر کند. شاید زوج محمدی و پیمان بابایی بهترین گزینه ممکن برای دربی باشد و بلانکو و آرمان رمضانی به عنوان بازیکن جانشین در دربی بتواند به استقلال کمک کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید