کد خبر:44993
پ

آشنایی با خوان رامون لوپز کارو سرمربی احتمالی استقلال | مربی بی افتخار و جهانگرد

با اعلام باشگاه استقلال، یکی از گزینه های مربیگری این تیم در فصل جدید، خوان لوپز کارو است که سابقه مربیگری در تیم رئال مادرید و زیر 21 ساله های تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد. در ادامه به بررسی بیوگرافی خوان رامون لوپز کارو سرمربی احتمالی استقلال می پردازیم. عکس ورود لوپز کارو […]

با اعلام باشگاه استقلال، یکی از گزینه های مربیگری این تیم در فصل جدید، خوان لوپز کارو است که سابقه مربیگری در تیم رئال مادرید و زیر 21 ساله های تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد. در ادامه به بررسی بیوگرافی خوان رامون لوپز کارو سرمربی احتمالی استقلال می پردازیم.

عکس ورود لوپز کارو به تهران

آشنایی با خوان رامون لوپز کارو سرمربی احتمالی استقلال | مربی بی افتخار

آشنایی با خوان رامون لوپز کارو سرمربی احتمالی استقلال | مربی بی افتخار
عکس لوپز کارو در تمرینات رئال مادرید در سال 2005

لوپز کاروی 60 ساله در تیم های زیادی در فوتبال اسپانیا و آسیا مربیگری کرده است که برجسته ترین آن، حضور کوتاه مدت در رئال مادرید در اواخر فصل 2005 بود که مربی تیم کهکشانی رئال مادرید در آن فصل با حضور بازیکنانی همچون زیدان، بکهام، رونالدو، رائول، روبرتو کارلوس، فیگو و … بود. او برای مدتی نیز سرمربی تیم زیر 21 ساله های اسپانیا هم بود اما نکته مشترک همه همکاری های قبلی او، واژه اخراج و برکناری بوده است.

نکته جالب در خصوص لوپز کارو اینکه او سابقه حضور به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان و تیم ملی عمان هم در کارنامه دارد اما پس از مدت کوتاهی به دلیل کسب نتایج ضعیف از هر دو تیم اخراج شد. او ماجراجویی خود را اینبار به شرق آسیا برد اما با حضور در دو تیم چینی نیز نتوانست به یک کاپ قهرمانی دست پیدا کند تا حجت کریمی بی افتخارترین گزینه ممکن را برای استقلال پیدا کرده باشد.

آمار سوابق نتایج خوان لوپز کارو در تیم های قبلی

آمار سوابق نتایج خوان لوپز کارو در تیم های قبلی

اینکه کریمی مدعی مذاکره با این مربی در تهران شده خود جای سوال دارد چرا که به گفته باشگاه استقلال مذاکرات با بقیه گزینه ها به صورت موازی در جریان است و چه بهتر بود تا قبل از نهایی شدن مذاکرات با گزینه نهایی سرمربیگری استقلال، اسمی از فردی به میان نمی آمد. اینکه این گزینه از مشورت کمیته فنی جدید استقلال بیرون آمده یا نه را نمی دانیم اما هرچه که هست به خوبی میدانیم گزینه خارجی دوای درد استقلال در فوتبال سراسر فاسد ایران نیست چرا که سرنوشت مربیانی همچون شفر، استراماچونی، ساپینتو را دیده ایم که چطور با عدم پرداخت مطالباتشان، کادر فنی و بازیکنان را با چالش روانی مواجه کرده و می کنند. وانگهی مگر قانون منع پرداخت ارزی برای فصل جدید وضع نشده؟ چه اتفاقی افتاده که تیم ها بدون توجه به این قوانین در نقل و انتقالات فعالیت می کنند؟

 

نکته پایانی اینکه جذب مربی خارجی در این مقطع نه تنها خیانت به بیت المال است بلکه خیانت به هواداران استقلال هم محسوب می شود. چرا که مربیان خارجی قواعد بازی در فوتبال کثیف و فاسد ایران را بلد نیستند و تا بخواهند به قاعده بازی مسلط شوند، یک نیم فصل از دست رفته است و چه بهتر مدیریت استقلال به تنها گزینه ممکن داخلی یعنی جواد نکونام که حمایت حداکثری هواداران را پشت سرش دارد، فکر کند و بیش از این وقت مجموعه استقلال را تلف نکند. به واقع چه شده که در فصلی که هواداران استقلال مربی خارجی نمی خواهند اینبار مدیریت این تیم اصرار به جذب مربی خارجی دارد؟ چه دسیسه و منافعی پشت این تصمیم عجیب علی رغم موانع قانونی نهفته است؟

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • جواد 14 ژوئن 2023 / 8:37 ق.ظ

    این مربی با رئال ۶ تا خورده با عربستان بیشتر بازیها رو باخته چیزی بارش نیست

  • محمد 13 ژوئن 2023 / 12:09 ب.ظ

    مربی خارجی تا حالا نتونسته استقلال و رو موفق کنه و نمیکنه
    ولی دیدید که مربی ایرانی (مجیدی) قهرمانی بدون شکست آورد
    نکونام بیاد قهرمان استقلال هست و اگه این آقا هم بیاد مطمعا باشید نتیجه نمیگیریم

  • کامران 11 ژوئن 2023 / 6:16 ب.ظ

    خواهشا از طرف هوادارای استقلال نظر ندید، شما مشخصه یا پرسپولیسی هستی و میخوای امسال هم‌بدون رقیب به راحتی قهرمان بشید، یا چیزی از فوتبال سرتون نمیشه.
    واقعیت اینه که یه مربی درجه ی ۴ خارجی هم از بهترین مربیای داخلی چند لول بالاتره، نمونه ی بارزش همین ساپینتو.
    در ضمن، مربی ای که حتی دستیار پنجم اون تیم‌کهکشانی رئال بوده باشه،
    از سر تمام تیمای ایرانی زیاده.

    • مازان 11 ژوئن 2023 / 8:40 ب.ظ

      شما باید خیلی خنگ باشی که متوجه منظور نویسنده نشده باشی. اینم نگفته که مربی خارجی بده گفته حتی گواردیولا هم بیاد اینجا موفق نمیشه چون سرنوشت مشابه شفر، استراماچونی و ساپینتو در انتظارش هست . پولشو نمیدن و با اعصاب و روانش بازی میکنن . یه مربی قالتاق ایرانی دوای درد این تیم هست

    • محمد مهدی 12 ژوئن 2023 / 9:41 ق.ظ

      مگه ساپینتو برای شما چیکار کرد؟ دوتا باخت تو دربی…..
      نگرفتن حتی یک جااااام😂

  • ناشناس 11 ژوئن 2023 / 3:59 ب.ظ

    سرمربیگری در رئال افتخاره…این مربی از تمام مربیان داخلی روی هم بادانش تره

    • محمد مهدی 12 ژوئن 2023 / 9:41 ق.ظ

      آره ولی نه اینکه دو روزه اخراج بشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید