کد خبر:45414
پ

پشت پرده حذف کریم باقری و گزارشی که به هوادار متمول پرسپولیس در کانادا دادند

صبح امروز امیر عابدینی در افشاگری جنجالی مدعی شد یک هوادار متمول پرسپولیس است که مدیریت این تیم را بر عهده دارد و تا مادامی که درویش به دستورات او گوش دهد، منابع مالی از محل نامشخص با عناوین مختلف به پرسپولیس تزریق می شود. پشت پرده حذف کریم باقری و گزارشی که به هوادار […]

صبح امروز امیر عابدینی در افشاگری جنجالی مدعی شد یک هوادار متمول پرسپولیس است که مدیریت این تیم را بر عهده دارد و تا مادامی که درویش به دستورات او گوش دهد، منابع مالی از محل نامشخص با عناوین مختلف به پرسپولیس تزریق می شود.

پشت پرده حذف کریم باقری و گزارشی که به هوادار متمول پرسپولیس در کانادا دادند

امیر عابدینی مدعی شد که گزارشی به هوادار متمول پرسپولیس در کانادا داده اند که همین گزارش مبنای حذف کریم باقری از پرسپولیس بوده است. بر خلاف اخبار منتشر شده، حذف کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس ریشه در مسائل سیاسی ندارد و یحیی گل محمدی نیز مشکلی با آقا کریم نداشته و ندارد و کریم به دستور شخص محمد (هوادار متمول پرسپولیس) نمی بایست در پرسپولیس ادامه می داد.

همانطور که مطلع هستید پس از قهرمانی پرسپولیس در دو جام در فصل گذشته، آپشن قهرمانی بسیاری از بازیکنان این تیم فعال شد و مبلغی بالغ بر 70 میلیارد تومان به بدهی های باشگاه پرسپولیس افزوده شد. این عدد به علاوه مانده مطالبات قبلی بازیکنان و کادر فنی بود که با توجه به هزینه شدن تمام منابع مالی در فصل گذشته، عملاً درویش پولی در باشگاه نداشت که به بازیکنان پرداخت کند. همین مسئله باعث شد تا بازیکنان نیز به مدیریت اعلام کنند تا تکلیف پرداختی های سنگینشان مشخص نشود، در تمرینات پیش فصل حاضر نمی شوند.

اما ظاهراً به گوش آقای محمد رسیده که سناریو تحت فشار قرار دادن باشگاه برای پرداخت مطالبات با عدم شروع تمرینات و همچنین نمایشی که علیرضا بیرانوند در پیوستن به استقلال به راه انداخت، توسط کریم باقری سازماندهی شده است تا هوادار متمول برای جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم محبوبش و رفتن ستاره ای همچون بیرانوند، دست به کار شود.

اگرچه محل منبع مبلغ سنگینی که باشگاه پرسپولیس وارد شد و از همان محل با بازیکنان تسویه حساب شد و ستاره های جدید به تیم اضافه شدند، مشخص نیست اما بسیاری معتقدند 150 میلیارد تومانی که به باشگاه پرسپولیس به یکباره تزریق شده از طرف هوادار متمول کانادایی بوده و او به این شرط این مبلغ را پرداخت کرده که عامل این اتفاق یعنی کریم باقری دیگر در تیم حضور نداشته باشد.

هر چه که هست، نهادهای ذی ربط عامدانه یا سهواً هیچ نظارتی بر جریان پول پنهان در باشگاه پرسپولیس ندارند و همین مسئله باعث اعتراض سایر تیم ها مبنی بر نبودن فضای رقابت عادلانه شده است. اگر قربان زاده مدعی درآمدزایی باشگاه پرسپولیس است او امروز باید به طور مشخص منبع درآمدزایی 150 میلیارد تومانی این تیم آن هم در پیش فصل را اعلام کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید