کد خبر:4855
پ

سه سناریوی پرسپولیس برای جنگ روانی علیه استقلال | آیا آنها ترسیده اند؟

بتاکاپ – در 24 ساعت گذشته اتفاقات عجیب و صحبتهای شگفت انگیز مختلفی را از مسئولین ارشد باشگاه پرسپولیس در خصوص قرعه کشی جام حذفی و مصافشان با استقلال در نیمه نهایی شنیده ایم که با کنار هم قرار دادن برخی اتفاقات به این نتیجه می رسیم که اتاق فکر باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را […]

بتاکاپ – در 24 ساعت گذشته اتفاقات عجیب و صحبتهای شگفت انگیز مختلفی را از مسئولین ارشد باشگاه پرسپولیس در خصوص قرعه کشی جام حذفی و مصافشان با استقلال در نیمه نهایی شنیده ایم که با کنار هم قرار دادن برخی اتفاقات به این نتیجه می رسیم که اتاق فکر باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را از همین حالا برای جنگ روانی و بر هم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان استقلال آغاز کرده اند؛ در ادامه به سه سناریوی باشگاه پرسپولیس برای شروع جنگ روانی علیه استقلال در آستانه دربی حساس اشاره خواهیم کرد.

 

سه سناریوی پرسپولیس برای جنگ روانی علیه استقلال | آیا آنها ترسیده اند؟

 

سه سناریوی پرسپولیس برای جنگ روانی علیه استقلال | آیا آنها ترسیده اند؟

 

مصاحبه از قبل آماده شده پیروانی بلافاصله پس از قرعه کشی

افشین پیروانی به عنوان اولین نفری که جنگ رسانه ای در خصوص دربی جام حذفی را آغاز کرد، در مصاحبه ای از قبل طراحی شده با این پیش فرض که در صورت مواجهه با استقلال در نیمه نهایی به دوربین ها چه بگوید، اشاره عجیبی به داوری در چند هفته اخیر لیگ و جام خذفی کرد و مدعی شد امیدوار است اتفاقات اخیر، گریبان پرسپولیس را نگیرد! در واقع او تلاش کرد، کمیته داوران را به جانبداری از استقلال متهم کند تا از این طریق بتواند از داور دربی امتیاز بگیرد.

 

متن عجیب در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس

تنها دو ساعت پس از مصاحبه افشین پیروانی، موج دوم حملات باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی علیه استقلال آغاز شد و دوستان در این باشگاه با طرح ادعاهایی اثبات نشده سعی در ربط دادن مسائل غیرفوتبالی به دربی پیش رو کردند که به نظر می رسد هدف موج دوم جنگ روانی سرخ ها، مستقیماً فرهاد مجیدی و کادر فنی این تیم بود تا با بازگشت ذهنی به ماجرای دوپینگ امیرابادی و داستان جک تری دی، تمرکز مجیدی برای این دیدار حساس را بر هم بزنند.

 

انتشار قرارداد دیاباته در آستانه دربی

موج سوم حملات رسانه ای باشگاه پرسپولیس را امروز بازوان رسانه ای این باشگاه به همت توپخانه قدرتمندشان در حوزه رسانه آغاز کردند و با انتشار قرارداد شیخ دیاباته که اتفاقاً مورد عجیب و غیرعادی نیز در آن دیده نمیشد، سعی در بر هم زدن تمرکز شیخ دیاباته ای کنند که پرسپولیسی ها از زمان کالدرون تاکنون وحشت زیادی از رویارویی با او داشته و دارند و به هر نحوی شده با این شیوه در تلاش برای به حاشیه کشاندن دیاباته داشتند. البته دوستان این فرمول را در مورد استراماچونی اجرا کردند و با موفقیت از آن بیرون آمدندند و در نهایت توانستند، عامل موفقیت استقلال را از این تیم دور کنند و اکنون نیز قصد دارند با همان فرمول، یکی از ارکان موفقیت استقلال را به گوشه رینگ ببرند.

 

در پایان به نظر می رسد فلسفه فرافکنی و جنگ نابرابر در خارج از مستطیل سبز به بخشی از مکتب باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر تبدیل شده که به جای تمرکز بر روی مسابقه و پرداختن به مسائل فنی، این روزها تنها به موارد حاشیه ای می پردازند و شاید بد نباشد به سرنوشت سپاهانی توجه کنند که آنقدر غرق در اجرای چنین جنگهای روانی کرد که خود اسیر آن شد و به سادگی قافیه را به استقلال باخت. معمولاً تیمی دست به جنگ روانی علیه رقیب می زند که خود را از نظر فنی پائینتر از حریف می بند و به واسطه وحشت از نتیجه نهایی سعی می کند با روش های غیرفوتبالی، نتیجه را به سود خود تمام کند و به نظر می رسد، پرسپولیسی ها با رفتن بیرانوند، تا حد زیادی روحیه خود برای مواجهه با استقلال را از دست داده اند و اکنون مجبورند با این ترفندها، ورق را به سود تیمشان برگردانند و غافل از اینکه با این اقدامات، تنها انگیزه و اتحاد بازیکنان حریف را بیشتر می کنند.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 12 آگوست 2020 / 6:28 ب.ظ

    ظاهرا تیم رسانه ای شما استقلالی هستند. تیم پرسپولیس از استقلال نمی ترسد بلکه نگران اشتباهات داوری عامدانه به سود استقلال است که تو چند بازی اخیر اتفاق افتاده. نگران بی عدالتی و ناجوانمردی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید