کد خبر:14096
پ

استراماچونی و مجیدی به داد محمود فکری رسیدند + فکت

محمود فکری به واسطه تساوی بدموقع و بازی ضعیف مقابل پیکان زیر موج انتقادات هواداران استقلال قرار دارد اما شاید بد نباشد بدانید دو سرمربی سابق استقلال یعنی اندرا استراماچونی و فرهاد مجیدی هم مقابل تیمهای مهدی تارتار در نیم فصل او و دوم فصل هجدهم با تساوی متوقف شده بودند.   استراماچونی و مجیدی […]

محمود فکری به واسطه تساوی بدموقع و بازی ضعیف مقابل پیکان زیر موج انتقادات هواداران استقلال قرار دارد اما شاید بد نباشد بدانید دو سرمربی سابق استقلال یعنی اندرا استراماچونی و فرهاد مجیدی هم مقابل تیمهای مهدی تارتار در نیم فصل او و دوم فصل هجدهم با تساوی متوقف شده بودند.

 

استراماچونی و مجیدی به داد محمود فکری رسیدند + فکت

استراماچونی و مجیدی به داد محمود فکری رسیدند + فکت

مهدی تارتار که یکی دیگر از مربیان موفق پرسپولیسی لیگ محسوب می شود، پس از کنار گذاشتن گابریل کالدرون از گزینه های هدایت پرسپولیس محسوب می شد و توافقات نهایی نیز صورت گرفته بود اما به یکباره نام یحیی گل محمدی از قرعه بیرون آمد او سرمربی پرسپولیس شد. تارتار که از مربیانبا دانش لیگ برتر محسوب می شود، همواره در چند سال اخیر با توجه به دانش بالای مربیگری اش مورد توجه مدیران عامل تیم های مختلف لیگ برتری بوده و الحق و الانصاف هم با توجه به بضاعتی که در اختیار داشته، بازیهای خوبی به نمایش گذاشته است. او پیشتر با پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان هم برای استقلال مشکل ساز شده بود و امسال نیز با پیکان، ترمز استقلال را کشید.

تیم های تارتار معمولاً بازی فیزیکی و درگیرانه را در دستور کار خود قرار می دهند و به همین واسطه بازیکنان حریف از جدال های تن به تن با بازیکنان حریف واهمه دارند. هواداران استقلال حتماً به خاطر دارند که بازیکنان تیم تارتار در دو بازی رفت و برگشت شیخ دیاباته را مصدوم کردند و باعث نرسیدن او به دربی شدند و در فصل جاری نیز به واسطه بازی فیزیکی و درگیرانه ای که در زمین لغزنده قدس مقابل استقلال انجام دادند، منجر به مصدومیت آرش رضاوند و مسعود ریگی شدند.

 

هر چه که هست، جدای از ضعف کادر فنی استقلال در نداشتن پلن B برای مواجهه با تیمهایی که بسته بازی می کنند، نباید از قدرت فنی مهدی تارتار نیز به سادگی عبور کرد چرا که حضور او روی نیمکت هر تیمی، وزن فنی آن تیم را بالا می برد و بازی با تیم های تارتار اصولاً برای هیچ تیمی ساده نخواهد بود.

 

از این گذشته آندرا استراماچونی و فرهاد مجیدی به نوعی به داد محمود فکری در ابتدای فصل بیستم رسیدند چرا که نتایج استقلال در لیگ بیستم بهترین عملکرد آنها در 4-5 سال گذشته محسوب می شود و همین موضوع باعث می شود تا کادر فنی استقلال همچنان خود را در موضع برتر از سرمربیان سابق استقلال ببیند. اما آیا سبک بازی استقلال هم نسبت به فصول گذشته در موضع برتر قرار دارد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید