کد خبر:21633
پ

آموزش ساخت اکانت و عضویت در کلاب هاوس (Club house)

کلاب هاوس چیست؟ درباره کلاب هاوس چه می دانید؟ کلاب هاوس نام یک شبکه اجتماعی نوظهور است که در آن خبری از ارسال متن، تصویر، ویدئو نیست و افراد تنها قادرند در اتاق های مجزا بر اساس علاقه مندی های خود با صوت و صدا، با یکدیگر به گفتگو بپردازند. حداکثر 5000 نفر می توانند […]

کلاب هاوس چیست؟ درباره کلاب هاوس چه می دانید؟ کلاب هاوس نام یک شبکه اجتماعی نوظهور است که در آن خبری از ارسال متن، تصویر، ویدئو نیست و افراد تنها قادرند در اتاق های مجزا بر اساس علاقه مندی های خود با صوت و صدا، با یکدیگر به گفتگو بپردازند. حداکثر 5000 نفر می توانند وارد یک اتاق شوند. ورود و عضویت در کلاب هاوس قوانین خاصی دارد  در ادامه آموزش ساخت اکانت ثبت نام و عضویت در کلاب هاوس (Club house) را برای شما عزیزان قرار داده ایم. نسخه اندروید کلاب هاوس تا سه ماه دیگر روانه بازار می شود. برای دانلود کلاب هاوس اندروید نسخه آلفا کلیک کنید.

 

چطور از کلاب هاوس پول در بیاوریم؟

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

 

آموزش ساخت اکانت و عضویت در کلاب هاوس (Club house)

 آموزش ساخت اکانت و جوین شدن به کلاب هاوس

کلاب هاوس چیست؟

کسب درآمد از کلاب هاوس چگونه است؟

چگونه وارد کلاب هاوس بشیم؟

نسخه ی اندروید کلاب هاوس کی میاد؟

ثبت نام در کلاب هاوس

چرا در کلاب هاوس نیاز به دعوت نامه داریم؟

مشکل دریافت پیامک تایید را چگونه حل بکنیم؟

 دریافت دعوتنامه در کلاب هاوس

 

آموزش ورود به کلاب هاوس با دوبله فارسی

برای عضو شدن در کلاب هاوس شما نیاز به دریافت یک دعوتنامه یا اینوایت از کاربرانی دارید که هم اکنون در آن عضو هستند. پس از دریافت کد دعوت کلاب هاوس و نصب اپلیکیشن روی گوشی خود شما می بایست مراحل نصب را به طور کامل طی کنید. در اولین گام می بایست بیوگرافی خود را کامل کنید.

 

پس از این مرحله به محیط اصلی اپلیکیشن وارد می شوید که شامل انواع روم ها و کلاب ها است. برای مشاهده لیست روم های معروف ایرانی در کلاب هاوس بر روی لینک کلیک کنید.

 

بیشتر بدانید | کاربرد انواع روم در کلاب هاوس

 

شما می توانید در این مرحله برای خود یک روم اختصاصی بسازید و از دیگران برای شرکت در روم خود و شنیدن صحبتهای خود در موضوع خاص دعوت کنید.

 

پس از ورود به یک روم اگر تازه به عضویت کلاب هاوس در آمده اید و با گردانندگان روم آشنایی ندارید شما به عنوان شنونده به روم وارد می شوید و اجازه صحبت کردن ندارید. در صورتی که قصد صحبت کردن داشته باشید می توانید دست خود را بالا برده و در صورت صدور محوز توسط سخنران یا گرداننده روم میکروفون شما برای صحبت کردن فعال خواهد شد.

 

در قسما پائین استیج، همه نفراتی که در روم حضور دارند را مشاهده می نمائید.

به محلی که در بالاترین جای صفحه نمایش دیده می شود و نام چند فرد در آن با علامت سبز به چشم می خورد Stage گفته می شود که معمولاً سخنران ها یا اسپیکرها را در آن قسمت مشاهده می نمائید.

بخشی نیز در روم ها وجود دارد که شما می توانید نفراتی که توسط سخنران ها دنبال می شوند را مشاهده کنید.

  کلاب هاوس چیست؟

چیزی که کلاب‌هاوس را متفاوت می‌کند نبود متن، عکس و ویدیو است – این اپلیکیشن صرفا صوتی است. همچنین، همه چیز زنده و هم‌زمان اتفاق می‌افتاد.

شما می‌توانید خودتان یک اتاق مجازی ایجاد کنید یا به اتاقی بپیوندید که دیگران دارند در آن صحبت می‌کنند.

معمولا فقط تعداد مشخصی از افراد می‌توانند صحبت کنند و بقیه فقط می‌توانند گوش دهند. اما می‌توانید دستتان را بالا ببرید و اجازه حرف زدن بگیرید.

نکته دیگر این است که این اپلیکیشن مکالمات را ضبط نمی‌کند و نمی‌توانید بعدا آن‌ها را گوش دهید، برای همین باید به طور زنده مسائل را دنبال کنید.

اگر به موضوعات مشخصی علاقه دارید و نمی‌خواهید گفت‌وگوها را از دست بدهید، می‌توانید هنگام عضویت موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اپلیکیشن وقتی مردم درباره این موضوعات صحبت می‌کنند به شما خبر می‌دهد.

ظرفیت اتاق‌های گفت‌وگوی مجازی این اپلیکیشن ۵ هزار نفر است، لذا اگر فرد بسیار محبوبی در حال حرف زدن باشد شاید جا برای گوش دادن به حرف‌هایش پیدا نشود.

همچنین، مثل تمام شبکه‌های اجتماعی تاریخ، پرسش‌هایی نیز راجع به حریم خصوصی مطرح است. این اپلیکیشن تمام مکالمات را “صرفا برای بررسی حوادث احتمالی” موقتا ضبط می‌کند و بعد از مدتی هم پاک می‌کند.

اما کلاب‌هاوس است که تصمیم می‌گیرد این مکالمات برای چه مدت نگه داشته می‌شوند و مردم هم از این که شرایط و مقررات به کاربران اجازه ضبط مکالمات خودشان را نمی‌دهد شکایت دارند.

دیدگاه کاربران 24 دیدگاه
  • عوض علی 20 فوریه 2022 / 6:49 ب.ظ

    سلام :
    یک اکانت دارم اما بنابر معرف اولی ام که هر ازگاهی در جریان مکالمه ریموت و کنترول میشوم راضی نیستم و این به حریم خصوصی من مضر است.
    میخواهم یک اکانت دوم اما روی همان شماره فعال کنم که نیاز به آموزش دارم چطور بسازم.
    نکته: از اینکه یک شماره دارم مجبورم روی همان شماره قبلی فعال کنم.
    تشکر

  • معراج 26 آگوست 2021 / 4:44 ب.ظ

    لطفا یک نفر بنده را هم به کلاب هاوس دعوت کند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید