کد خبر:21638
پ

دانلود کلاب هاوس برای اندروید از گوگل پلی و کافه بازار

کلاب هاوس نام یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که تنها با دعوت می توان به آن ورود کرد. این اپلیکیشن در آوریل 2020 رونمایی شد و تنها در نسخه iOS ارائه شد اما به نظر می رسد استقبال گسترده از آن، سازندگان آن را به سمت انتشار نسخه اندروید سوق داده است. هنو زمان انتشار […]

کلاب هاوس نام یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که تنها با دعوت می توان به آن ورود کرد. این اپلیکیشن در آوریل 2020 رونمایی شد و تنها در نسخه iOS ارائه شد اما به نظر می رسد استقبال گسترده از آن، سازندگان آن را به سمت انتشار نسخه اندروید سوق داده است. هنو زمان انتشار نسخه اندروید کلاب هاس مشخص نیست اما بر طبق بر آورد ها این اتفاق تا نیمه سال 2021 خواهد افتاد. شما می توانید لینک دانلود کلاب هاوس برای اندروید را در ادامه مشاهده نمائید.

 

آموزش تصویری عضویت در کلاب هاوس

 

ترفند عضویت در کلاب هاوس بدون دعوتنامه

 

دانلود کلاب هاوس برای اندروید [100%]

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس

ارزش کلاب هاوس در ابتدای انتشارش حدود 100 میلیون دلار بود اما پس از یک سال و ثبت نام حدود 2 میلیون عضو یونیک در آن، ارزش این اپلیکیشن منحصر به فرد به 1 میلیارد دلار رسیده است. تعداد دانلودهای کلاب هاوس در اپ استور روز به روز در حال افزایش است و سازندگان این اپلیکیشن قول داده اند تا نیمه سال 2021 نسخه اندروید آن را نیز روانه بازار کنند.

یکی از افرادی که هم در کلاب هاوس عضو است و هم تمایل زیادی به سرمایه گذاری در آن دارد، ایلون ماسک صاحب متمول مجموعه تسلا است.

 

برای دانلود کلاب هاوس اندروید بر روی لینک رو به رو کلیک کنید :   link

 

برای دانلود نسخه کلاب هاوز (نسخه کرک شده کلاب هاوس)  روی لینک رو به رو کلیک کنید: link

 

نکته جالب در خصوص کلاب هاوس اینکه شرکت شیائومی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کند به تازگی از اپلیکیشنی به نام می تاک (Mi Talk) در گوشی های خود رونمایی کرده که کارکردی دقیقا شبیه به کلاب هاوس دارد و یک فضای چت صوتی برای کاربران ایجاد کرده است. این اپ در دو نسخه اندروید و iOS در اپ استور چینی در ورژن بتا در دسترس است و اگر کاربرانی که  به تجربه کردن فضای چت صوتی مثل کلاب هاوس علاقه مند هستند می توانند این اپ را روی گوشی خود نصب کنند.

گفتنیست توئیتر نیز اعلام کرده به زودی از امکان جدید چت صوتی موسوم به Space برای کاربران خود رونمایی خواهد کرد

 

کلیدواژه : کلاب هاوس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مستار 22 مه 2021 / 12:09 ق.ظ

    یه پسورد کلاب هاوس میخواستم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید