کد خبر:22204
پ

کاربرد انواع روم در کلاب هاوس | تفاوت Stage و Closed rooms و Followed by the speakers

اگر تازه اپلیکیشن کلاب هاوس را روی گوشی خود نصب کرده اید احتمالاً با سوالات زیادی در خصوص نحوه ساخت روم در کلاب هاوس و تفاوت روم ها در کلاب هاوس مواجه شده اید. در ادامه توجه شما را به تفاوت انواع روم ها در کلاب هاوس جلب می نمائیم چرا که هر یک از […]

اگر تازه اپلیکیشن کلاب هاوس را روی گوشی خود نصب کرده اید احتمالاً با سوالات زیادی در خصوص نحوه ساخت روم در کلاب هاوس و تفاوت روم ها در کلاب هاوس مواجه شده اید. در ادامه توجه شما را به تفاوت انواع روم ها در کلاب هاوس جلب می نمائیم چرا که هر یک از اتاق های کلاب هاوس کاربرد خود را دارند و کاربران با توجه به نیاز خود از آنها استفاده می کنند.

 

دانلود کلاب هاوس برای اندروید

 

آموزش حل مشکلات کلاب هاوس

 

کاربرد انواع روم در کلاب هاوس | تفاوت Stage و Closed rooms و Followed by the speakers

کاربرد انواع روم در کلاب هاوس | تفاوت Stage و Closed rooms و Followed by the speakers

در کلاب هاوس سه گروه روم یا اتاق داریم که هر یک کاربرد خاص خود را برای کاربران دارند.

 

  • The Stage

با ورود به این روم ها شما در واقع به عنوان مخاطب گرداننده آن روم که آن اتاق را با تاپیک مشخ ایجاد کرده وارد می شوید و در صورتی که او اجازه صحبت کرده به شما بدهد می توانید صحبت کنید در غیر این صورت تنها قادر به شنیدن صدای سخنران در این نوع روم ها هستید. معمولاً مجوز صحبت کردن همزمان 20 تا 30 نفر در چنین روم هایی داده می شود.

 

  • Followed by the speakers

این روم ها در واقع توسط افراد مشهور کلاب هاوس دنبال شده اند و شما می توانید با دنبال کردن یک شخصیت برجسته در کلاب هاوس در هر لحظه او را رصد کنید که در کدام روم حضور دارد و با توجه به علاقه مندی خود در خصوص صحبت آن فرد مشهور می توانید به روم مذکور وارد شوید و صحبتهای او را گوش کنید.

 

  • Others in the room

این نوع گروه ها پر ازدحام ترین روم ها در کلاب هاوس هستند که نفرات زیادی در حال حرف زدن می باشند و همگی مجوز صحبت کردن دارند. در بدو ورود به این روم ها شما در حالت ساکت قرار دارید و برای صحبت کردن می بایست دست خود را بابال ببرید (آیکون سمت راست بالای صفحه) و در صورتی که مجوز حرف زدن گرفتید می توانید صحبت کنید. برای اینکه نفرات جدیدی که به روم وارد شده اند به روز شوند می بایست با کشیدن صفحه به پائین آن را revive کنید. که اصطلاحاً به آن PTR کردن کلاب هاوس گویند.

 

Social rooms

اگر دوست دارید تا با نفراتی که می شناسید در کلاب هاوس صحبت کنید می بایست از این نوع روم ها استفاده کنید.

 

Closed rooms

اگر دوست داید با فرد یا افرادی خاصی صحبت کنید می بایست اقدام به ساخت گروه خصوصی در کلاب هاوس کنید و با دعوت آنها به روم تنها با آنها صحبت کنید.

 

Welcome rooms

به طور پیش فرض پس از نصب اپلیکیشن کلاب هاوس شما در این روم ها عضویت دارید که به صورت خصوصی هستند و خود شما آن را اداره می کنید.

 

به یاد داشته باشید که ویس های شما پس از دیلیت اکانت کلاب هاوس  تا یک ماه در دیتاسنترهای کلاب هاوس باقی می مانند و همین مسئله باعث نگرانی های امنیتی در خصوص این اپلیکیشن شده است.

کلیدواژه : کلاب هاوس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید