کد خبر:22150
پ

بهترین و پرطرفدارترین روم های کلاب هاوس برای ایرانی ها

با افزایش جمعیت کاربران ایرانی در اپلیکیشن کلاب هاوس بسیاری به دنبال پیدا کردن بهترین و پرطرفدارترین روم های کلاب هاوس هستند؛ در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین اتاق های کلاب هوس برای کاربران ایرانی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. شما در این مطلب محبوب ترین روم های ایرانی در حوزه فوتبال فوتبالیست […]

با افزایش جمعیت کاربران ایرانی در اپلیکیشن کلاب هاوس بسیاری به دنبال پیدا کردن بهترین و پرطرفدارترین روم های کلاب هاوس هستند؛ در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین اتاق های کلاب هوس برای کاربران ایرانی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. شما در این مطلب محبوب ترین روم های ایرانی در حوزه فوتبال فوتبالیست ها ، موسیقی، بازیگران سینما و سلبریتی، اقتصاد و سیاسی را خواهید شناخت.

 

دعوتنامه کلاب هاوس را چطور دریافت کنیم؟

 

بهترین و پرطرفدارترین روم های کلاب هاوس برای ایرانی ها

قبلاً در مورد آموزش ساخت روم در کلاب هاوس مطلبی را منتشر کرده بودیم و احتمالاً می دانید چطور باید در کلاب هاوس روم و اتاق درست کرد. امروز در مورد محبوب ترین روم های کلاب هاوس صحبت می کنیم.

با ورود به کلاب هاوس شما با درخواست های زیادی برای جوین شدن به روم های مختلف مواجه می شوید و نمیدانید کدام روم با کیفیت است در ادامه به معرفی روم های پرطرفدار در کلاب هاوس می پردایم.

 

روم های ایرانی کلاب هاوس

به تازگی روم های ورزشی کلاب هاوس با استقبال زیادی از سمت کاربران مواجه شده اند به طوری که روم perseolis و esteghlal با حضور طرفداران دو تیم از محبوبیت بالایی در بین ایرانی ها برخوردار شده اند.

در بین روم های موسیقی کلاب هاوس می توان روم 3tar را از جمله روم های با کیفیت و قوی کلوب هاوس برشمرد.

در اتاق های اقتصادی کلاب هاوس برای ایرانی ها، روم iran-economy با حضور برخی شخصیت های برجسته حوزه اقتصاد رونق زیادی دارد و بعضاً با حدود 2000 نفر آنلاین به سخنرانی های آنها در خصوص بورس،، رمز ارزها گوش می دهند و تبادل نظر انجام می شود. روم iran crypto هم از محبوبیت زیادی به کاربران برخوردار است به طوری که با بالا گرفتن تب استفاده از رمزارزها در بین کاربران ایرانی، بسیاری به تبادل اطلاعات در این روم می پردازند.

توصیه می شود در روم های سیاسی حضور پیدا نکنید چرا که صحبتهای براندازانه در این اتاق ها مطحر می شود و با توجه به اینکه امکان شناسایی صدای شما در روم مذکور وجود دارد و حریم خصوصی مشخصی نیز در این اپلیکیشن وجود ندارد، خطرناک ارزیابی می شود.

 

روم های خارجی پرطرفدار کلاب هاوس کدامند؟

در بین رومهای خارجی پرطرفدار نیز اتاق های زیر در کلاب هاوس از محبوبیت بالایی برخوردارند.

روم+کلاب+هاوس
بهترین روم های خارجی کلاب هاوس

این روم توسط سوفیا هونگ موسس مجموعه mask moment ایجاد شده است و با صحبت در خصوص موارد مختلف در حوزه زیبایی و آرایشی، علاقه مندان زیادی در سرتاسر جهان به خود جذب کرده است. شما می توانید با جوین شدن به این روم سوالات خود را از متخصصین زیبایی و میکاپ بپرسید.

 

این روم هم یکی از پرطرفدارترین اتاق های کلاب هاوس محسوب می شود که توسط یکی از معتبرترین افراد حاضر در کلاب هاوس یعنی کریس چنگ ایجاد شده است. پیشنهاد می کنیم روم هایی که توسط افراد قابل اعتماد و معروف ایجاد می شوند را دنبال کنید. محتویات این روم در خصوص مسائل مختلف دنیای فناوری است.

 

این روم در مورد ایده پردازی و کارآفرینی جدید در جهان صحبت می کند و مطالب جالب و ایده های جدیدی در آن مطرح می شود.

 

یکی از جذاب ترین گروه ها برای خانم ها که در آن صحبتهای جالبی در خصوص مسائل مختلف زنان و قدرت آنها در دنیای امروز مطرح می شود.

 

Football for ever

در این روم دیوانگان فوتبال با هم به کل کل و کری خوانی می پردازند و اگر قصد دارید تا پخش زنده فوتبال اروپا را با تحلیل های جالب علاقه مندان به فوتبال و تحلیل گران تماشا کنید، پیشنهاد میکنیم به طور همزمان در این روم عضو باشید.

 

چطور شخصیت های معروف را در کلاب هاوس پیدا کنیم؟

چطور شخصیت های معروف را در کلاب هاوس پیدا کنیم؟

گفتنیست ایلون ماسک که ثروتمندترین فرد جهان محسوب می شود از این اپلیکیشن حمایت کرده و حضور فعالی نیز در آن دارد. شما می توانید برای جستجوی فرد مورد علاقه خود از بخش serach کلاب هاوس استفاده کنید و با ورود به پروفایل فرد مورد نظر، او را فالو کرده و روم هایی که در آن عضو است را مشاهده نمائید. از بین شخصیت های معروف ایرانی نیز مهناز افشار تا این لحظه در اپلیکیشن کلاب هاوس حضور دارد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید