کد خبر:39186
پ

کدام بازیکنان استقلال مازاد می شوند؟

با رونمایی امروز باشگاه استقلال از 4 بازیکن جدید تیم و بازگشت قریب الوقوع سیاوش یزدانی و کاوه رضایی به جمع نفرات این تیم، به نظر می رسد مسئولین استقلال می بایست قلم قرمز بر روی نام چند بازیکن خود بکشند. به نظر شما کدام بازیکنان استقلال مازاد می شوند؟ کدام بازیکنان استقلال مازاد می […]

با رونمایی امروز باشگاه استقلال از 4 بازیکن جدید تیم و بازگشت قریب الوقوع سیاوش یزدانی و کاوه رضایی به جمع نفرات این تیم، به نظر می رسد مسئولین استقلال می بایست قلم قرمز بر روی نام چند بازیکن خود بکشند. به نظر شما کدام بازیکنان استقلال مازاد می شوند؟

کدام بازیکنان استقلال مازاد می شوند؟

با توجه به ترافیک بالای بازیکنان در پست مهاجم و هافبک دفاعی انتظار می رود 3 بازیکن از 4 بازیکنی که قرار است مازاد شوند، از این دو پست باشند. از طرفی با توجه به بازگشت همزمان مرادمند و سیاوش یزدانی به تیم، احتمال فروش قرضی محمد حسینی مدافع تنومند و جدید استقلال بالا رفته است.

طبق شنیده ها، یکی از بازیکنانی که قرار است در لیست مازاد استقلال قرار بگیرد، عزیزبک امانوف هافبک خوش نقش آبی ها است که عملکرد خوبی در تمرینات پیش فصل از خود نشان داد.

از بین ارسلان مطهری و آرمان رمضانی نیز احتمالاً یکی مازاد خواهد شد. و از بین آرش رضاوند و سعید مهری نیز یک بازیکن احتمالاً از استقلال جدا می شود که جدایی سعید مهری محتمل تر به نظر می رسد.

نگارنده بر این عقیده است که شاید مازاد شدن جعفر سلمانی به جای امانوف، گزینه بهتری برای استقلال باشد. کیفیت نازل فنی جعفر سلمانی در مقابل کیفیت فنی بالای امانوف، به طو منطقی حکم به ماندگاری هافبک ازبک و جدایی سلمانی می دهد اما باید دید استراتژی مسئولین استقلال در این خصوص چیست و آیا برای صرفه جویی در هزینه های ارزی، امانوف را به فروش می رسانند یا خیر؟

به نظر می رسد لیست : 1.جعفر سلمانی 2. آرش رضاوند 3.ارسلان مطهری 4.محمد حسینی برای جدایی از جمع نفرات فعلی، بهترین لیست خروجی در حال حاضر باشد چرا که مهاجمین مشابه ارسلان مطهری در این تیم حضور دارند اما مهاجم بلند قامت مثل آرمان رمضانی در اسکواد استقلال حاضر نیست.

 

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 16 آگوست 2022 / 7:09 ق.ظ

    تمام بازیکنای الان استقلال خوبن و تلاش میکنن ولی چون لیست پر شده بهتره مهری و سلمانی و محمد حسینی قرضی بدن یه تیم دیگه ، آرمان رمضانی و ارسلان حیف برن

  • رضا 15 آگوست 2022 / 5:33 ب.ظ

    ارسلان خیلی بهتر از شهباز زادس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید